Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć mircy ;)

przymierzam się do kupna roweru. Ostatni raz jeździłem jakieś 20 lat temu za dzieciaka xD Potem były jakieś problemy z kolanami, które udało się naprostować, brak czasu bo poszedłem w pływanie itd. W końcu postanowiłem wrócić do tematu jak słucham znajomych, którzy robią sobie pętle dookoła #wroclaw czy uciekają po 50km za miasto i w sumie też bym tak chciał. Moja wiedza jest tu zerowa niestety i szukam podpowiedzi z anonima. Poczytałem o typach rowerów i wydaje mi się, że najlepszy dla mnie będzie cross.

Kryteria użytkowania to głównie miasto, czasem jakaś traska po wałach/lesie i. okolice. Nie jakieś ultra długie bo nie mam tyle doświadczenia i w #kolarstwo żeby się pchać w jakieś długie wyprawy rowerowe jeszcze. Niby jest jakiś hype na gravele, ale jak patrzę też po cenach to chyba średnio mi zależy żeby wywalić ze 4k minimum na rower, którym będę się de facto uczył jeździć. Może alternatywą będzie szosa?
Co Wy byście polecali na początek?

#kolarstwo #rower #gravel #szosa #rowery #sport #podroze



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 6
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: nie, szosa nie jest alternatywą. To gravel jest alternatywą dla szosy, bo do tego pierwszego wsadzisz szerokie opony a do szosy już nie. No i za 4k to jeszcze nic nie dostaniesz (nie licząc używek).
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Też miałem taki dylemat kilka lat temu i wybór padł na taką dziwność zwaną Lazaro Aero, czyli hybrydę... chyba wszystkiego i do wszystkeigo. Ogólnie fitnessy wygryzione przez gravele. Wygodny i zwinny na miasto, na szosie dało się rozpędzić do 30 km/h a jak była potrzeba to i grubsza opona weszła, razem z masą pakunku, bo i dużo miejsc montażowych. Waga jakieś 12,5kg, przyzwoity osprzęt oprócz tylnego bębenka który z
  • Odpowiedz