Wpis z mikrobloga

@lukasz-lux: Coraz popularniejsze jest organizowanie takich wydarzeń w hotelowych restauracjach bo jest po prostu taniej niż w zwykłej restauracji. W hotelach jest najmniejszy ruch w weekendy, zwłaszcza w niedzielę. Hotel chętnie będzie konkurował z restauracją bo i tak jest pusty, a restauracja w weekendy ma największy ruch więc będzie dużo liczyć za organizację komunii, żeby zrekompensować brak miejsca dla zwykłych klientów.

Niestety to nie lata '90, teraz oboje rodziców pracuje
  • Odpowiedz
W hotelach jest najmniejszy ruch w weekendy,


@Mirkosoft: ??
Przecież przy rezerwacji z soboty na niedzielę hotele liczą drożej, a często miejsc nie ma. Z piątku na sobotę trochę lżej.
  • Odpowiedz
@Speedy Ta, najlepiej wynająć concierge, który będzie wskazywał gościom drogę i zabawiał rozmową odprowadzając ich do sali. Zamiast skorzystać z gotowego hotelowego szablonu w który obsługa hotelu wstawi zdjęcie i napisze w której sali odbywa się wydarzenie.

@bukimi zależy które, ale większość miejskich hoteli jest zazwyczaj najbardziej obłożona poniedzialek - sroda, bo ludzie przyjeżdżają w celach biznesowych. Natomiast Ci goście, którzy przyjeżdżają na weekend rzadziej korzystają z hotelowej restauracji, szczególnie
  • Odpowiedz