Wpis z mikrobloga

Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim (głównie droga krajowa). Dlatego pytanie do posiadaczy motocykli - uważacie że jako taka totalna zielonka dam sobie radę od razu z taką trasą, czy lepiej sobie odpuścić i iść na jakieś szkolenia, a potem kupić moto?
#motocykle #motocykle125 #moto #125 #125cc #motor
  • 134
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@TooFast: Nie. Totalnie na niczym co ma dwa koła oprócz roweru, dlatego mam delikatne obawy, szczególnie jeśli chodzi o pokonywanie zakrętów, bo ponoć nie jest tak proste jak się wydaje.
  • Odpowiedz
@Pust3lnick: wszytko zależy od ilości oleju w twojej głowie. Pamiętaj że subiektywna ocena ilości tego oleju może być zaburzona. Strach i niepewność świadczą w mojej ocenie o odpowiedniej zawartości oleju. Powoli dojedziesz. Uważaj na siebie. Gumowych słupów i dużo frajdy życzę.
  • Odpowiedz
@Pust3lnick: ja kiedyś kupiłem sobie CBR 125 ale miałem jakieś doświadczenia z komarka za gówniaka i nie było tak źle na początku Moto wydaje się ciężkie i wydaje ci się że szybko jedziesz a wszystko cię wyprzedza po dwóch dniach już jeździsz normalnie, myślę że powoli sobie dojedziesz popróbuj gdzieś na pustej drodze sobie trochę
  • Odpowiedz
@Pust3lnick nie rób tego. Ściśniesz w awaryjnej sytuacji klamkę i się wywrócisz. Albo zdziwisz sie że motek nie skręca tak jak na filmie i wyjedziesz z zakrętu na pobocze lub na czołówkę. To trzeba na spokojnie. Na placyku. Może ze znajomym a może ze dwie godzinki z instruktorem.
  • Odpowiedz