Wpis z mikrobloga

kierunkowskazy na kierownicy ci nie przeszkadzaja? Czy tez w twojej okolicy nie ma rond i ci to nie przeszkadza.


@jasonfly: Przeszkadzają na rondzie i na skrzyzowaniach pod dziwnymi kątami, ale po pół roku już daje sie ogarnąć i nawet zazwyczaj bezzwrokowo korzystać
  • Odpowiedz
@Dziwny_Dzwiek_Gzymsu akurat to bardzo przydatne w włączaniu się do ruchu i wyprzedaniu. Tutaj sa autostrady 110 i najwyżej 2 pasy. Sam mieszkam przy drodze krajowej i czasami żeby wyjechać z osiedla to muszę sie wepchać w sznur aut. Bez ev to musiałbym mieć chyba 500konne auto aby tak zrobić.
  • Odpowiedz
@ulath: Połowa to SuC, druga połowa to własna ładowarka w bloku. Od kiedy jest promocja na ładowarkach polenergii (1.39 zł za kWh) to korzystam z nich zamiast SuC. Przykładowo jak jadę przez Katowice to nie zajeżdżam na SuC na Orlenie tylko na polenergię na Mickiewicza. Większa moc ładowania, taniej i do tego najczęściej jest pusta.
  • Odpowiedz
@ulath: Samochód to nie kryzys wieku średniego. Zwyczajnie to jest ten czas, kiedy chłop ma pieniądze i brak pilniejszych wydatków, więc w końcu kupuje to co mu się podoba. Ja też bym chciał sobie kupić np. BMW M3 czy Porsche Caymana (mowa o tych starszych modelach, bo jednak jestem niezbyt zamożny), ale wolę się kulać moim gruzem i pakować kasę w nadpłatę kreski. Zazdroszczam możliwości i życzę aby dal Ci ten
  • Odpowiedz
Dla hejterów mieszkam w Norwegii


@ulath: Ok, ale miejsce położenia absolutnie nic nie zmienia. Chociażby jeśli chodzi o Norwegię doskonale pokazały to autobusy ostatniej zimy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Poza tym dlaczego fani elektryków mają jakąś taką dziwną manierę, że każdy kto skrytykuje auta elektryczne to według nich jest hejterem lub nie stać go.
  • Odpowiedz
@Cztero0404: Co niby pokazały autobusy? Auto elektryczne jest w stanie jeździć nawet przy -40 stopni celsjusza. Jedynie trzeba brać poprawkę, że nie masz ciepła odpadowego. Więc ogrzewanie kabiny pochodzi z baterii, a efektywność pompy ciepła przy tak skrajnych temperaturach jest porównywalna ze zwykłą grzałką.
  • Odpowiedz
Co niby pokazały autobusy? Auto elektryczne jest w stanie jeździć nawet przy -40 stopni celsjusza.


@bboymc: Tesle w Chicago też pewnie jeździły zimą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cztero0404 - >Co niby pokazały autobusy? Auto elektryczne jest w stanie jeździć nawet...
  • Odpowiedz
  • 15
@Cztero0404 Tam był inny problem. I właściwie auta działały. Problemem było, że jak ktoś wcześniej nie podgrzał baterii to blokował ładowarkę przez 30 minut bo się grzała podpięta do ładowarki.
  • Odpowiedz
I właściwie auta działały.


@bboymc: No tak, dla tego na lawecie całkiem sporą część z nich trzeba było holować. Zawsze myślałem, że jak auto jest sprawne to może normalnie jeździć, ale widocznie źle myślałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Cztero0404: Bo wyładowały się zanim ładowarki się zwolniły. Co nie zmienia faktu, że auto działa bez problemu nawet przy -40. To jest wyjątkowa sytuacja, gdzie aut przybyło szybciej niż ładowarek + trochę niedoświadczenie kierowców.
  • Odpowiedz