Wpis z mikrobloga

Taka korozja jak na zdjęciu to mały problem, przed zakupem sprawdź podłogę dokładnie bo w przypadku gdy będzie dziurawa to tu mogą być mega koszty. Alfy niestety strasznie rdzewieją.
  • Odpowiedz
@Luko: i sie nie dziwie. Jeździłeś bez auta i pytałeś ile za zrobienie progów, przecież nie każde auto jest takie same i poziom zardzewienia żeby określić cenę naprawy. Ktoś ci powiedział 4 tysiące żebyś się #!$%@?ł z głupimi pytaniami
  • Odpowiedz
@strefa_subdukcji: O nie tylko nie polscy blacharze. Lepiej samemu to zakleić jakąś żywicą. Będzie to beznadziejna naprawa, ale kto robi lepiej?
Pytanie czy nie ma rdzy w środku. Spokojnie blacharz też ci nic nie powie.
Można też wynająć garaż i spawarkę.
  • Odpowiedz
@Huntley: tak #!$%@?, jeździłem do blacharza na rowerze żeby zobaczył moje progi. Ty jakiś upośledzony jesteś? Zapyta się OP na wykopie, ktoś mu poda ceny z dupy, a potem będzie w szoku, jak usłyszy cenę kilka tys. A blacharz na podstawie modelu i tego foto może wycenić bez problemu. Z reguły wymienia się w Alfie cały próg.
  • Odpowiedz
@strefa_subdukcji: prosta sprawa, jako były posiadacz alfy z tej generacji i alfaholik który widział masę tych aut: kiedykolwiek sprawdzasz 147, 156, 166 albo GT, to obowiązkowo wjeżdżasz na kanał, bierzesz śrubokręt i lekko pukasz od spodu podłogę w różnych miejscach patrząc czy nie przejdzie na wylot. Tam fabrycznie była użyta blacha wielowarstwowa i na zewnątrz na 100% będzie stan idealny z ładną konserwacją, ale rdza idzie od góry od strony wykładziny
  • Odpowiedz