Wpis z mikrobloga

Gdzie można wziąć na jazdę testową AJP PR7? Nie musi być nawet w Polsce. Wiem, że obok Gorzowa Wielkopolskiego jest importer, który ściąga je na Polskę, ale mówi że on tych motocykli dostaje kilka rocznie i ma już całą listę oczekujących, więc nie ma szans na testy. Jak nigdzie się nie będzie dało to chyba będę musiał się umówić w samej Portugalii u producenta, ale wolałbym gdzieś bliżej.

#motoryzacja #motocykle #ajp #offroad #dualsport
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dudusbug: a czemu na grupie nie napiszesz jakiejś? Nawet jeździłem w ekipie gdzie były dwa PR7. To nic specjalnego to moto. Rozumiem jakbyś kove'a chciał znaleźć...
  • Odpowiedz
@dudusbug: imo 55k za AJP to dużo, ale co kto lubi. Można zbudować coś na bazie 701 czy 690 w tej cenie. Albo, jeszcze lepiej, na bazie crf450l. Albo nowa dr650 ze stanów. Albo już to kove 450, jakością podobno porównywalne.
  • Odpowiedz
  • 0
@zapalara: 690 od KTMa i bliźniaków też rozważam, ale jednak założyć tam dobry zawias to dodatkowe 10k. CRF ma za krótkie przełożenia. AJP ma wyższe biegi typowo pod turystykę, a niższe typowo w teren i z automatu top zawias. GasGas 700 kosztuje teraz 48k, więc za dodatkowe 7k w AJP dostajesz dużo więcej warte części. A kove jest rewelacyjna, przede wszystkim waga robi robotę, tylko ma jedną ogromną wadę -
  • Odpowiedz
@dudusbug: AJP PR7 to jest motocykl widmo ;) Musisz kupić w ciemno. Dwa lata temu mój kolega chciał bardzo poważnie kupić go, to procedura trwała w nieskończoność. W końcu olał i kupił coś innego.
  • Odpowiedz
AJP ma wyższe biegi typowo pod turystykę, a niższe typowo w teren


@dudusbug: nie sadze. mam SWM sm650, siedzi u mnie ten silnik, mimo ze to jest dokladnie ten sam silnik co huska te/sm630, to w przeciwienstwie do huski tutaj laduja dokladnie te same przelozenia wszedzie i sa to przelozenia SM. jedynka jest ogolnie dosc krotka, pozniej jest duzy przeskok na dwojke i 3-4-5-6 to doslownie niewielkie roznice tak, ze
S.....e - >AJP ma wyższe biegi typowo pod turystykę, a niższe typowo w teren 

@dudus...

źródło: transmission-superdual-motosati-853779

Pobierz
  • Odpowiedz
@dudusbug: ps. z tego co widze jakiegos gasgasa es700 mozna kupic za 45k nowego z wyprzedazy rocznika, to jeszcze ci dycha zostaje na zmodzenie go na rally jesli to cie kreci. ten zawias naprawde taki hiper duper w tym AJP?
  • Odpowiedz
  • 0
@Steven_Hyde: O stary, dzięki za informację o SWM, poczytam sobie o tej firmie. GasGas 700 nawet 10k tańszy od AJP nie jest raczej opłacalny. Ja nie wiem jak to zawieszenie działa na żywo, ale jak sprawdzam sobie parametry i ceny to żeby założyć właśnie coś takiego no to 10k na sam zawias nie starczy, a gdzie jeszcze dodać do tego jakąś szybkę czy gmole i osłonę silnika. Kove może tak
  • Odpowiedz