Aktywne Wpisy
mirko_anonim +5
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Ja 32 lvl w tym roku. Moja #rozowypasek skończyła 28. Jesteśmy ze sobą od 2 lat. Mieliście już rozmowę o dzieciach? Jak przez to przebrnąć? Moja cały czas naciska, że ją już praca w banku męczy. Chce bachora, bo nie wie ile jej jeszcze placówka będzie działać, bo jej zegar biologiczny tyka, bo dziecko po 30 to będzie z downem itp. #!$%@? mnie to już, bo nie jestem na
Ja 32 lvl w tym roku. Moja #rozowypasek skończyła 28. Jesteśmy ze sobą od 2 lat. Mieliście już rozmowę o dzieciach? Jak przez to przebrnąć? Moja cały czas naciska, że ją już praca w banku męczy. Chce bachora, bo nie wie ile jej jeszcze placówka będzie działać, bo jej zegar biologiczny tyka, bo dziecko po 30 to będzie z downem itp. #!$%@? mnie to już, bo nie jestem na
Rozejść się?
- Tak 59.7% (684)
- Nie 7.9% (90)
- Zrobić bachora 18.7% (214)
- Zrobić bachora później i przetrwać gadanie 13.8% (158)
Teuvo +437
#wykop przywróćcie plusujących na wierzch na wersji webowej tak jak było wcześniej, biauek kogoś ty zatrudnił, cholerne gamonie to się w głowie nie mieści co wy robicie z tym portalem (╯°□°)╯︵ ┻━┻
https://elektrowoz.pl/auta/tesla-model-3-highland-performance-ma-europejska-homologacje-bateria-79-kwh-w-sumie-461-kw-627-km-mocy-zasieg-528-jedn-wltp/ #tesla #gielda #motoryzacja #samochodyelektryczne
@sqrvol brak deski w niczym nie przeszkadza ale te kierunkowskazy to jest dramat
@assninja: mhm... Ale rigczu też nie ma, zabrakło parę dolarów na mały ekran z prędkościomierzem, stanem baterii i paroma innymi podstawowymi informacjami.
są nawet jakieś aftermarket ekraniki, i podstawowe jak mówisz i takie bardziej wypasione z android auto ale po co? Wszystkie te informacje masz na głównym ekranie na górze. Gdybym miał wybierać czego mi brakuje to byłoby to na dole listy
Na samej górze
a może dadzą Xa albo Ske?
A no i pamiętaj że LR się typowo ładuje na 80% a SR na 100%, więc na codzień róznica nie jest jakaś kolosalna w zasięgu. Na trasy tylko będzie większa
W SR to ładowanie do 100% wciąż trwa długo, więc to wcale nie jest dobra alternatywa. Szczególnie że trzeba to często robić by mieć dobrą estymatę stanu naładowania
@cwlmod: zdecydowanie więcej niż ty, klaunie zakolaku. O oleju w głowie szczególnie śmiesznie się czyta od takiego ćwierćmózga jak twoja żałosna osoba xD
Trip B miał łącznie 180km przy zużyciu jak widać. Trasa Wawa Lublin. Połowa przy 160, reszta 140.
widzę że go nie oszczędzałeś bo 210-215 to ja mam jadąc 140 modelem performance, a średnia z lifetime to 190 niecałe
Bez jaj, 160 na blacie przez 90% trasy Lublin Rzeszów - trasa A.
Tak coś czułem że tamten tmy to dużo zużywał prądu przez swoją budę.
Starą trójka nie jeździłem. W stosunku do Y to jest pół poziomu lepszy samochód.
Zawieszenie lepsze. Na górskim odcinku specjalnym na równym asfalcie idealnie się prowadzi. Na limicie już gorzej ale tak ostro to się nie jeździ. Na płytach betonowych idealny komfort bez
@cwlmod: w LR jest lepsze, podobno można też aktywować w SR jakimiś chińskimi kablami XD
no i pamiętaj, LR będzie tylko lepszy pod każdym względem (może poza chemii w bateriach, jak ktoś się boi pożaru), a może jak będziesz zmieniać to już będą dostępne modele performance =)
Czym w zasadzie różni się model performance poza większą mocą i kijowy felgami, którą obcierają się od patrzenia? Tam jest twardsze zawieszenie i coś jeszcze?
Zastanawia mnie jaka jest praktyka ładowania LR. Zakładając że jest taka sama jak w y LR którym jechałem to powyżej 80% w zasadzie szkoda czasu siedzieć na ładowarce. 3sr ładuje się szybko praktycznie