Wpis z mikrobloga

brak deski w niczym nie przeszkadza


@assninja: mhm... Ale rigczu też nie ma, zabrakło parę dolarów na mały ekran z prędkościomierzem, stanem baterii i paroma innymi podstawowymi informacjami.
  • Odpowiedz
@bidzej: miałem S-ke z tym ekranem, mam 3 bez i niczego mi nie brakuje za to bardzo doceniam dobrą widoczność ( ʖ̯)

są nawet jakieś aftermarket ekraniki, i podstawowe jak mówisz i takie bardziej wypasione z android auto ale po co? Wszystkie te informacje masz na głównym ekranie na górze. Gdybym miał wybierać czego mi brakuje to byłoby to na dole listy

Na samej
  • Odpowiedz
@assninja Tych to w ogóle nie mają. Poza tym i ile są fajne szybkie itd to ja chce przetestować w trasie coś co mogę kupić. Za 500k to wolałbym m3 comp kupić a nie elektryka ;)
  • Odpowiedz
@cwlmod: Katowice czy Wawa? Ja co prawda chciałem plaida X a dali LR ale za to nadal z 6 siedzeniami więc w/e

A no i pamiętaj że LR się typowo ładuje na 80% a SR na 100%, więc na codzień róznica nie jest jakaś kolosalna w zasięgu. Na trasy tylko będzie większa
  • Odpowiedz
@assninja: Wawa. Częśc aut pojechała na otwarcie salonu w gdańsku, a te co zostały były już porezerwowane.

W SR to ładowanie do 100% wciąż trwa długo, więc to wcale nie jest dobra alternatywa. Szczególnie że trzeba to często robić by mieć dobrą estymatę stanu naładowania
  • Odpowiedz
Co ty możesz wiedzieć o rigczu przegrywie bez oleju w głowie xD


@cwlmod: zdecydowanie więcej niż ty, klaunie zakolaku. O oleju w głowie szczególnie śmiesznie się czyta od takiego ćwierćmózga jak twoja żałosna osoba xD

  • Odpowiedz
@assninja: No I jednak SR dostalem. Mimo wszystko nie ma takie bólu bo ładuje się bardzo szybko do 90-95% i ma dobrą efektywność.

Trip B miał łącznie 180km przy zużyciu jak widać. Trasa Wawa Lublin. Połowa przy 160, reszta 140.
cwlmod - @assninja: No I jednak SR dostalem. Mimo wszystko nie ma takie bólu bo ładuj...

źródło: IMG_9429

Pobierz
  • Odpowiedz
@cwlmod: no i jak oceniasz, jak uczucia z jazdy etc =)

widzę że go nie oszczędzałeś bo 210-215 to ja mam jadąc 140 modelem performance, a średnia z lifetime to 190 niecałe
  • Odpowiedz
Audio dramat - nie ma co się rozpisywać.


@cwlmod: w LR jest lepsze, podobno można też aktywować w SR jakimiś chińskimi kablami XD

no i pamiętaj, LR będzie tylko lepszy pod każdym względem (może poza chemii w bateriach, jak ktoś się boi pożaru), a może jak będziesz zmieniać to już będą dostępne modele performance =)
  • Odpowiedz
@assninja Performance wyjedzie daleko ponad limit dopłat a to już się zrobi spora różnica.

Czym w zasadzie różni się model performance poza większą mocą i kijowy felgami, którą obcierają się od patrzenia? Tam jest twardsze zawieszenie i coś jeszcze?

Zastanawia mnie jaka jest praktyka ładowania LR. Zakładając że jest taka sama jak w y LR którym jechałem to powyżej 80% w zasadzie szkoda czasu siedzieć na ładowarce. 3sr ładuje się szybko
  • Odpowiedz