Wpis z mikrobloga

brak deski w niczym nie przeszkadza


@assninja: mhm... Ale rigczu też nie ma, zabrakło parę dolarów na mały ekran z prędkościomierzem, stanem baterii i paroma innymi podstawowymi informacjami.
  • Odpowiedz
@bidzej: miałem S-ke z tym ekranem, mam 3 bez i niczego mi nie brakuje za to bardzo doceniam dobrą widoczność ( ʖ̯)

są nawet jakieś aftermarket ekraniki, i podstawowe jak mówisz i takie bardziej wypasione z android auto ale po co? Wszystkie te informacje masz na głównym ekranie na górze. Gdybym miał wybierać czego mi brakuje to byłoby to na dole listy

Na samej górze
  • Odpowiedz
@assninja Tych to w ogóle nie mają. Poza tym i ile są fajne szybkie itd to ja chce przetestować w trasie coś co mogę kupić. Za 500k to wolałbym m3 comp kupić a nie elektryka ;)
  • Odpowiedz
@cwlmod: Katowice czy Wawa? Ja co prawda chciałem plaida X a dali LR ale za to nadal z 6 siedzeniami więc w/e

A no i pamiętaj że LR się typowo ładuje na 80% a SR na 100%, więc na codzień róznica nie jest jakaś kolosalna w zasięgu. Na trasy tylko będzie większa
  • Odpowiedz
@assninja: Wawa. Częśc aut pojechała na otwarcie salonu w gdańsku, a te co zostały były już porezerwowane.

W SR to ładowanie do 100% wciąż trwa długo, więc to wcale nie jest dobra alternatywa. Szczególnie że trzeba to często robić by mieć dobrą estymatę stanu naładowania
  • Odpowiedz
Co ty możesz wiedzieć o rigczu przegrywie bez oleju w głowie xD


@cwlmod: zdecydowanie więcej niż ty, klaunie zakolaku. O oleju w głowie szczególnie śmiesznie się czyta od takiego ćwierćmózga jak twoja żałosna osoba xD

  • Odpowiedz
@assninja: No I jednak SR dostalem. Mimo wszystko nie ma takie bólu bo ładuje się bardzo szybko do 90-95% i ma dobrą efektywność.

Trip B miał łącznie 180km przy zużyciu jak widać. Trasa Wawa Lublin. Połowa przy 160, reszta 140.
cwlmod - @assninja: No I jednak SR dostalem. Mimo wszystko nie ma takie bólu bo ładuj...

źródło: IMG_9429

Pobierz
  • Odpowiedz
@cwlmod: no i jak oceniasz, jak uczucia z jazdy etc =)

widzę że go nie oszczędzałeś bo 210-215 to ja mam jadąc 140 modelem performance, a średnia z lifetime to 190 niecałe
  • Odpowiedz
@assninja: Przezajeku****ty

Bez jaj, 160 na blacie przez 90% trasy Lublin Rzeszów - trasa A.

Tak coś czułem że tamten tmy to dużo zużywał prądu przez swoją budę.

Starą trójka nie jeździłem. W stosunku do Y to jest pół poziomu lepszy samochód.

Zawieszenie lepsze. Na górskim odcinku specjalnym na równym asfalcie idealnie się prowadzi. Na limicie już gorzej ale tak ostro to się nie jeździ. Na płytach betonowych idealny komfort bez
cwlmod - @assninja: Przezajeku****ty

Bez jaj, 160 na blacie przez 90% trasy Lublin R...

źródło: IMG_9431

Pobierz
  • Odpowiedz
Audio dramat - nie ma co się rozpisywać.


@cwlmod: w LR jest lepsze, podobno można też aktywować w SR jakimiś chińskimi kablami XD

no i pamiętaj, LR będzie tylko lepszy pod każdym względem (może poza chemii w bateriach, jak ktoś się boi pożaru), a może jak będziesz zmieniać to już będą dostępne modele performance =)
  • Odpowiedz
@assninja Performance wyjedzie daleko ponad limit dopłat a to już się zrobi spora różnica.

Czym w zasadzie różni się model performance poza większą mocą i kijowy felgami, którą obcierają się od patrzenia? Tam jest twardsze zawieszenie i coś jeszcze?

Zastanawia mnie jaka jest praktyka ładowania LR. Zakładając że jest taka sama jak w y LR którym jechałem to powyżej 80% w zasadzie szkoda czasu siedzieć na ładowarce. 3sr ładuje się szybko praktycznie
  • Odpowiedz