Wpis z mikrobloga

@snorli12: chodzi o to, że zimówka wykonana z miększego tworzywa łapie co prawda lepszy chwyt, ale jednocześnie cała opona zbyt swobodnie pracuje na feldze wyginając się zależnie od strony obciążenia. Opona po prostu nie jest wystarczająco sztywna, aby dawać wrażenie pewnego prowadzenia.
  • Odpowiedz
@snorli12: mniej sztywne ścianki i miękki plastyczny bieżnik powoduje przechylanie się auta na zakrętach i np przy zmianie pasa na ekspresówce bujnięcie autem. Można trochę to zniwelować zwiększając ciśnienie w oponach, ale pomoże to minimalnie w prowadzeniu, ale nie uratuje dupy przy awaryjnym hamowaniu gdzie droga hamowania będzie dłuższa niż na letnich.
  • Odpowiedz
@snorli12: bardziej w lato niż wiosną - mogą się kleić, ale są za miękkie by przenosić siły. Przegięte porównanie, ale wyobraź sobie, że przejeżdżasz po asfalcie klejem w sztyfcie - niby miękki i się klei, ale nie będzie miał dużego tarcia, tylko się zetrze i cześć.
  • Odpowiedz