Aktywne Wpisy

walokid +9
Robiłem koledze #elektryka w domu, a nie jestem elektrykiem. Łączyłem kable na kostki wago bo najłatwiej się spina i rozpina, ale kiedyś mi jeden spec mówił że to fuszerka jest i lepiej zaciskać przewody albo łączyć na kostki skręcane. Jakie macie zdanie na ten temat?
#majsterkowanie #walokidmajstruje
#majsterkowanie #walokidmajstruje

źródło: wago
Pobierz
delli44 +714
UWAGA! Przedstawiamy najnowszą mapę Wypoku! #heheszki

źródło: 65feef06d4e4add0933bd08928308da5
Pobierz
Po dwóch latach działalności osób z tzw "kompleksem Azbeta" dorobek wygląda następująco:
1. Zero wytworzonych trollowań/wkrętek zmuszających Melina do reakcji.
2. Tagowi aktywiści zdążyli potępić wszystkich zasłużonych hejterzów/trolerów, zarzut: Azbet, Azbet, Azbet!:
Azbest, Konstantin B, Mery, Wyginam do Drawska, Filmiki z Humorkiem, Kwinto TV, Trach, Boje się wody, Bodychrist.
Tak jakby ktoś miał wątpliwości z czyjej winy poziom na tagu tak drastycznie spadł. To nie przypadek, liczby nie kłamią. Jak ktoś się nie zgadza, niech pokaże jednego trolera z "kompleksem Azbeta" który potrafi uruchomić Tigera, bo ja bezskutecznie wypatruje od dwóch lat.
#bonzo #patostreamy
źródło: comment_64CdHueg2pOCKfCrf9mlwlFUyVOtsqP2
Pobierzźródło: comment_1618680071H2qNUOvUED718OGMbrpuQj
Pobierz@FanonFanonski: Sebcel nie ma kompleksu Azbeta - a o nich pytałem. A2 Sebcel udowodnił że "trauma karteczkowa" jest tylko w ograniczonych głowach.
akurat sobie wymyśliłeś zeby to pominać, wytłumacz bo nie rozumiem? Ciebie też boli ta afera karteczkowa czy jak?
@maroLem87: I z tego powodu wykopki z "kompleksem Azbeta" nie mogą nic sensownego zrobić, pozostają im płacze na tagu.
@plazut: O tak. Niewielu kreatywnych użytników pozostało na tagu. No sory że tak mówię ale setki wpisów homoseksualnego lobby piszącego tu ciągle o stosunkach analnych czy innych homoseksualnych zachowaniach w ogóle nie jest śmieszne.