Wpis z mikrobloga

Mam podwójną bekę z Corela bo sam jestem grafikiem z agencji i zawsze są dramy gdy współpracujemy z inną agencją ktora ma tylko Corela.

Wiecznie płacze bo im czcionka nie działa, bo im gradient nie działa, bo słońce krzywo świeci xD dla #!$%@? się wysyłamy tylko pdfy bo z psd czy ai i tak #!$%@? mogą zrobić a najlepszy jest płacz gdy chcą pliki otwarte W CORELU więc z taką radością odpisujemy "pracujemy tylko w adobe creative cloud" i nara frajerzy xD

Każda firma która pracuje z Corelem zawsze kojarzyła mi się z januszexem który utknął gdzieś w 2008 roku i miałem rację xD

#giftpol #corel #adobe #pracbaza #grafikakomputerowa
SzubiDubiDu - Mam podwójną bekę z Corela bo sam jestem grafikiem z agencji i zawsze s...

źródło: b328a46da94399b522081d234c0866134ecf70dca3e7181cb6e3e515f367eb15

Pobierz
  • 8
@420_3: pewnie nie bo to jest powszechnie dostepne a jak wiadomo by pracowac w zawodzie musisz miec dostep do wiedzy tajemnej tylko dla elit oczuwiscie w kazdej pracy inny niszowy platny program i zongluj tym( ͡° ͜ʖ ͡°) i nie ma znaczenia ze zrobisz cuda w darmowym. Ma byc profeszjonal (kiedys tak myslalem i ostatnia afera mnei utwierdzila w tym przekonaniu)
@420_3: Blender tak i to coraz częściej. Gimp zdecydowanie nie. Inkscape tylko u wyjątkowych skąpców. Masz przecież Marvelous Designera za grosze o możliwościach zbliżonych do Ilustratora.
@SzubiDubiDu: akurat gimp zgoda. Krita majac niemal identyczne funcje plus ogarnianie tabletu graficznego zjada gimpa zwlaszcza ze podobne rozszerzenia do nich dzialaja. Wiadomo nic pjotoshopa nie pobije jesli chodzi o konkretne rozwiazania. Ale wiele rzeczy da sie ogarniac naokolo i nie trzeba do tego konkretnego programu. Tylko skilla i czas no i inne detale. Cos za cos