Aktywne Wpisy
mickpl +381
Krążą ploty, że Hetman się ewakuuje z MR tak czy inaczej. No to zgłaszam się na wakat XD
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
ArtBrut +695
szukam pierwszego gravela i rozglądam się za czymś niedrogim
w moich rozmiarach z polecanych mam tribana 120 i rometa finale
wolałbym nowego bo nie wiem na co patrzeć przy oglądaniu używki xd
jazdy kilka razy w miesiącu do 100km
Graveli do 3k trochę jest: Kands Toro, Felt Broam, Kross Esker, Marin Gestalt.
@eeemil: który najbardziej byś polecił?
Felt i Kands to klasa wyżej bo maja suport hollowtech i sztywne osie, Felt ma karbonowy widelec.
Kross jest po prostu najtańszy, chodzi po 2400.
RC120 był dobry rok temu jak nie było nic lepszego, teraz powinni go za 2k sprzedwać żeby miał sens.
Najlepiej ustaw sobie
1. Romet Aspre 1 - jeśli jesteś dość rozciągnięty, miałeś styczność z rowerem szosowym i zamierzasz jeździć głównie po asfalcie. Pełna grupa Claris, bez microshift
2. Romet Boreas 1 - to co wyżej z tym że z przodu masz jeden blat czyli trzeba mieć lepiej wyrobioną nogę, grupa sram Apex 1x10 lepsza jeśli chodzi o jazdę w terenie, gorzej na dłuższe dystanse po asfalcie