Wpis z mikrobloga

Gravelarze wszystko łykną zeby nie wsiasc po prostu na mtb. Czekamy na INNOWACJE czyli prostą kierę
w gravelu i tak oto producenci popchnęli frankensteina w chorych pieniądzach. Dwukołowy SUV- do wszystkiego i niczego

- rama mtb z geo lat 90- check
- koła "28/29" z oponami balonowymi pod mtb i tarczami, sztywymi ośkami- check
- mykmyk- check
- amortyzator- check
- wprowadzanie softaila/ tylnego zawieszenia w niektorych modelach- check
- napęd mtb 1x 42/51- check
- prosta kierownica- xxxxxxxxxxxx (trwają prace inżynieryjne nad projektem xD)

#rower #bekazpodludzi #rowery #gravel #heheszki
banicjant997 - Gravelarze wszystko łykną zeby nie wsiasc po prostu na mtb. Czekamy na...

źródło: oui6SoShKxKnAaZDFqV2uQ

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@banicjant997: Brzmię jak stary dziad i zwykle mierzi mnie narzekanie, co inni lubią, ale faktycznie z gravelami to jest przegięcie. Byłem świadkiem jak parka w Krakowie przyszła do markowego sklepu z rowerami. Wypatrzyli coś. Zawołali obsługę i pytają czy to co tu stoi przed nimi to jest gravel. Gość trochę zakłopotany, zaczął coś nawijać, że geometria długodystansowa, grupa taka, opony takie. A oni, że nie, nie o to im chodzi.
  • Odpowiedz
  • 0
@swiadomy_anakolut: no wiąże sie to z trendem- otoczka ubioru, stylu zycia i 'oryginalnosci' dlatego płatki sniegu jak @jakuba94 pienią się że mozna miec kogos za naiwniaka.

Zwłaszcza ze temat gorący i jak sam napisales- ludzie to wezmą nie do konca wiedząc co to tak naprawde jest
  • Odpowiedz
@banicjant997: chętnie odpowiem, posiadając zarówno dobre MTB jak i Grawela z przednim i tylnym amortyzatorem. Na obu jeździłem na ultramaratony i cóż, są różnice przeważające ku grawelowi. MTB jest bardzo wygodne i mniej wymagające technicznie ale taż waga i prędkości skracają nam dzienny dystans o ok 50 km (przy jazdach 200-300 km dziennie). Grawel z amorkami po prostu daje radę.
mój grawel to cannon topstone z amorem :]
A co
  • Odpowiedz
  • 0
waga i prędkości skracają nam dzienny dystans o ok 50 km


@Farmer_Joe: wytłumacz proszę

tak też można pisać o MTB który ewoluował dawno temu


@Farmer_Joe: ewolucja ewolucją ale tu mamy w zasadzie inne geo (choc nadal przetyrane w latach90 w mtb) i kierę barankopodobną- reszta to nie ewolucja a odgrzewany kotlet z innym napisem. Wszystko jest lub juz było. Porównywałem grupy (stricte komponenty napędu) to w zasadzie takie
  • Odpowiedz
@banicjant997 dla mnie też to jest śmieszna moda w ogóle nie pasuje styl roweru szosowego do lasu, jeżdżę po mazowieckich lasach dużo 6k km rocznie na fullu xc z skokiem tył/przód 100mm jest to idealny układ na korzenie i nierówności. Średnia około 23-24km/h często jeżdżą tymi samymi trasami gravele i na stravie koledzy mają podobną średnią przy czuciu każdej dziury walki w piachach śmieszy mnie to bardzo ale już nie długo
  • Odpowiedz
@banicjant997: co do Rudy to waga jest ciekawa ponieważ poniżej 1kg, a taki SID to 1,5 minimum. Pozatym ja za mojego Rudy XPLR płaciłem 2200 zł, i zmienia całkowicie postrzeganie graweli. Tak, nie jest to MTB z bajecznym wybieraniem jak muminek na chmurce, ale też nie o to chodzi.
Co do napędów to zgodzę się, że GRXy i odpowiednie SRAMy są okrutnie zawyżone, gdzie sam mam sram apex1 i nic
  • Odpowiedz
Gravelarze wszystko łykną zeby nie wsiasc po prostu na mtb.


@banicjant997: tu się mylisz. Pierwsze Wisełki 1200 to właśnie na MTB. Zresztą niektórzy dalej tak jeżdżą. No ale baranek jest wygodniejszy na długich dystansach, szczególnie na szutrach, gdzie niewiele się dzieje.

i tak oto producenci popchnęli frankensteina w chorych
  • Odpowiedz