Wpis z mikrobloga

@Sledziuu2307: a ja bym nie ocenial, jesli sie nie zna sytuacji. Do mechanika ludzie potrafią przyjechac na wymiane amortyzatorów, a wrócić z reklamacją, bo hamulce zaczely piszczec¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@qwenti to nie zmienia tego, że mechanik nawet gdy racja jest po jego stronie jest durny że odpisuje tak na opinie w google bo sama opinia klienta oceniona na 1 jeszcze nie mówi za wiele i sam osobiście zdaje sobie sprawę że może być niezasłużona, natomiast gdy właściciel odpowiada w ten sposób mogę podejrzewac że jest osobą chamską, agresywną i wolałbym z jego usług nie korzystać
  • Odpowiedz
@Sledziuu2307: ja tak wybieram knajpy. Jak są recenzje i właściciel się wdaje w pyskówki i teorie spiskowe tego typu to nie ma bata żeby żreć w takim miejscu.

Sam zaprosiłem rodziców do jednej i po wizycie napisałem negatywa. Się wlaciciel odpalił, że mnie pamięta. Taa. Podobno byłem kobietą z mężem i dziećmi.
Janusze handlu i ich mania przesladowcza
  • Odpowiedz
@fafankulo: oczywiscie z punktu widzenia biznesowego nie mozna w zadnym wypadku tak sie odzywac do klienta. Ale jesli chodzi o swoje zdrowie psychiczne, to warto czasem sobie ulżyć
  • Odpowiedz
@Sledziuu2307: ale serio obsługa klienta w niektórych przybytkach woła o pomstę do nieba. ja nie wiem jakim cudem takie chamy momentalnie nie bankrutują, żaden klient tam nie wróci. chyba, że mają ciągle nowych.
  • Odpowiedz
@Darek08: nie robie sobie jaj, tak jak napisalem wyzej - biznesowo mozna tym tylko stracić, ale poza tym nie widze nic zlego w nazwaniu idioty idiotą ¯\(ツ)/¯.
  • Odpowiedz
a ja bym nie ocenial, jesli sie nie zna sytuacji. Do mechanika ludzie potrafią przyjechac na wymiane amortyzatorów, a wrócić z reklamacją, bo hamulce zaczely piszczec¯\(ツ)/¯


@qwenti: ta, bo nigdy się tak nie dzieje że daje się auto do mechanika a po odbiorze się okazuje że coś #!$%@?ł, zmieni ci ustawienie wałka rozrządu bo niby się znaki przestawiły, jak miał ogarnąć ogólnie auto czy coś trzeba wymienić filtry oleje, a
  • Odpowiedz