Wpis z mikrobloga

  • 2
@amath: @Fanaticz Mieliśmy w sumie kiedyś taką Vectre C, wyposażenie było podstawowe ale ojciec kazał szybko sprzedawać bo piła olej jak szalona, no i w 1.8 to nie chciało jechać, było mułem totalnym
  • Odpowiedz
@Uczaj:

koszty utrzymania wysokie, bo topowy silnik
czy się psuje, ople się psują, taki silnik jeszcze częściej, a takim samochodem nikt spokojnie nie jeździ więc, wszystko może być wytyrane.

Samochód ładny ale na pierwsze 4 koła i nie spełnia Twoich wymogów
  • Odpowiedz
  • 0
@Fanaticz: No własnie problem jest taki że o ile motor jest fajny, to wystepuje we vieśwagenach oklepanych typu A4, A3 albo inny golf czy octavia, bardziej podoba mi się jakaś Alfa np 159 2.4 JTD tylko że to pali też ładnie :D
  • Odpowiedz
  • 0
@Fanaticz: 159 podobno już nie psuje się tak jak 156 ale zawieszenie w dalszym ciągu kosztuje majątek, raczej narazie odpada. Renówka 2.0T ciekawa opcja biorąc pod uwagę ze kiedyś w rodzinie była 19 1.9, silnik chodził do końca palił od strzała tylko buda zgniła :D
  • Odpowiedz
@Uczaj: akurat blachy w renault są bardzo dobre. W M3 chyba nawet najlepsze wśród produkowanych w tych latach samochodach. Warunek żeby nie były prostowane. A co do 2.0T to chyba najlepszy silnik jaki renault wypuścił. Oznaczenie f4rt. Z kolei te 2.0 bez turbo to lipa ale to silnik nissana.
  • Odpowiedz