Wpis z mikrobloga

@TwujKasztan a mnie to śmieszy z tym TCS ja używam w zależności od warunków jak jest mokro, deszcz to wiadomo że użyje, jak auto jest w #!$%@? nadsterowne to też użyje, a niektórzy się zachowują jakby to był jakiś #!$%@? cheat.Co do ABS to mam ustawiony na słaby bo bez niego w GT7 nie umiem hamować. Jeździj jak Ci pasuje, kombinuj z ustawieniami, każdy znajdzie coś dla siebie.
@TwujKasztan no jest wolniejsze, ale czasami chodzi o to nie żebyś był najszybszy tylko np. o to żeby mieć powtarzalne okrążenia, żeby dojechać cały do mety nie #!$%@?ć się na pierwszym zakręcie albo dowieźć miejsce powiedzmy w pierwszej piątce. Jak robisz powiedzmy czas kwalifikacji (gt7) to można doje#ać do pieca ale w wyścigu liczy się taktyka, spokój i równomierność przynajmniej ja wyznaje takie zasady, wolę jazdę zazwyczaj w defensywie.
@TwujKasztan: Ja jako noob simracingu zrobiłem wszystkie szkolenia na złoto. Asysty tylko ABS, z t300rs i tlcm. Ciężko było ale dałem rade z miesiąca walczyłem. Najważniejsze to nie jeździć po piwku :) A graj jak uważasz jeśli chcesz bardziej na poważnie to wyłącz wszystko zostaw abs. Potem baw się w online ale tu niebardzo pomogę bo sam jestem noobem :)
Na kontroli trakcji to jeżdżą nawet profesjonalni kierowcy podczas wyścigów


@PodniebnyMurzyn: w symulatorach to są dwie osobne rzeczy.

Są asysty samochodu, które mają możliwości w założeniu takie jak w prawdziwym aucie.
A są asysty gry które pomagają jechać w sposób "nadprzyrodzony", różnie w różnych grach to wygląda.

Te drugie są dla noobów, te pierwsze to już jak kto lubi.
@TwujKasztan: W symulatorach jeździ się tak jak auta mają w rzeczywistości bo są one budowane w okół tych systemów i te simy dobrze je symulują, jak auto ma ABS i TC to wyłączenie tego raczej mocno będzie przeszkadzać. W przypadku Gran Turismo TC działa źle i mocno spowalnia więc jeździ się na 0
@TwujKasztan eksperymentujesz I ustawiasz kontrolę trakcji pod dany tor i samochód, nie ma złotego środka. Zarówno zawodowcy jak i topowi simracerzy jeżdżą z włączoną kontrolą trakcji. Dokladnie tak samo jest w przypadku ABSu. Ustawiasz eksperymentujesz, jak droga hamowania jest zbyt długa ograniczasz ABS jak widzisz, że auto podczas hamowania nie chce się łamać do apexa zwiekszasz nastawy. Każdy tor, każdy samochód inaczej, trzeba porównywać czasy, obserwować deltę czy się zyskuje lub nie