Wpis z mikrobloga

@wpiszlogintwardzielu: Rozumiem jak są wprowadzana sensowne ograniczenia. Natomiast dawanie tam teraz 50 km/h kiedy WŁAŚNIE uruchamia się pomiar odcinkowy i naprawdę 70 km/h jest bezpieczną prędkością w tym miejscu bo ruch pieszy i rowerowy jest kompletnie odcięty... do tego zjazdy i wjazdy są z rozbiegówek.

To jest naprawdę tragiczne myślenie.

Potem zdziwienie, że kierowcy są #!$%@? na te akcje.
@sEB-q: To się nazywa #!$%@? planowanie.

@MrExpendable Jedna rzecz do poprawienia. Nie 70 km/h, a 80 km/h. Stare przepisy pozwalały stawiać w takim miejscu 80 km/h. W kilku ostatnich miejscach w kraju zostały miejsca z takim podniesieniem prędkości na takich odcinkach przez to, że od lat nie było tam zmiany organizacji ruchu. Po zmianie maks wynosi 70 km/h.

Nie wiem czy piszesz sarkastycznie z tym, że to dobry ruch czy na
@bardzospokojnyczlowiek: Nie ma argumentacji nigdzie podanej. Nawet Policja zgłupiała i myślała, że miasto się walnęło z tym zdjęciem znaków.

@elzevir Zgodnie z przepisami nie możesz mieć więcej niż 70 km/h w mieście (chyba, że to obwodnica ekspresowa / autostradowa). 80km/h to już niedobitki ze starego rozdania.

Dlatego za Milenijnym jest 70 km/h. No, ale faktycznie tylko wyjazd z miasta w stronę Poznania jest podobnej klasy.
@WUJICO: ale co, mamy wziąć ciągniki i stanąć w mieście że ograniczają prędkość czy co masz na myśli?

@wpiszlogintwardzielu ja to się cieszę że będzie 50 bo mogli dać 30.
Czemu nie 30? Przecież to teren zabudowany, można strefę 30 tam rozszerzyć.

@Darth_Gohan: myślę że ograniczenia do 30 i garby na Ślężnej i Brucknera były przyczynkiem do tego że mogą różne rzeczy robić