Aktywne Wpisy
Będzie długi #zalpost
Jesteśmy z niebieskim razem od ponad 8 lat. Mamy dziecko ale sytuacja nie wygląda kolorowo.
Zacznę od tego że wszystko zaczęło się psuć jak tylko zaszłam w ciążę. Dziecko było planowane i ja bardzo je chciałam mieć i w tej kwestii wszystko jest super. Młody jest świetny ale jest mi go zwyczajnie szkoda że ma takiego ojca.
W ciąży uciekał z domu do garażu bo przeszkadzał mu mój brzuch, miałam wrażenie że go brzydzi i nie chciał go nawet dotykać. Po porodzie wszystko było tylko gorzej, miałam wrażenie że on chciał żebyśmy wrócili do domu z dzieckiem i wszystko zostało po staremu, jego nawyki i podział obowiązków.
U nas od początku wszystko było na pół, rachunki na pół, obowiązki na pół i ok o ile jak nie było dziecka to było to powiedzmy sprawiedliwe o tyle dzieckiem zajmuję się od początku głównie ja. Dosłownie muszę się prosić by zabrał dziecko na spacer na 2 h bym mogła choćby posprzątać i ugotować obiad w spokoju. Od samego początku a w sumie to już w ciąży śpi osobno w innym pokoju z zatyczkami w uszach. Ja zajmuję się dzieckiem cała noc i rano a on sobie śpi do 11 bo uwaga nie pracuje. Tak i nie chodzi tu o kasę bo tą ma i ja go nie utrzymuje, wszystko jest na pół za wyjątkiem dziecka bo na dziecko to tylko ja wydaję i to ja wszystko od początku czytam, dowiaduję się i ogarniam co i jak.
On nie pracuje praktycznie od początku jak się znamy, na początku popracował chwilę, chyba żeby nie wyjść na lenia. Natomiast później zawsze szukał wymówek a to zima, a to lato a to coś. I tak sobie leży i bimba 7 lat powiedzmy.
Jesteśmy z niebieskim razem od ponad 8 lat. Mamy dziecko ale sytuacja nie wygląda kolorowo.
Zacznę od tego że wszystko zaczęło się psuć jak tylko zaszłam w ciążę. Dziecko było planowane i ja bardzo je chciałam mieć i w tej kwestii wszystko jest super. Młody jest świetny ale jest mi go zwyczajnie szkoda że ma takiego ojca.
W ciąży uciekał z domu do garażu bo przeszkadzał mu mój brzuch, miałam wrażenie że go brzydzi i nie chciał go nawet dotykać. Po porodzie wszystko było tylko gorzej, miałam wrażenie że on chciał żebyśmy wrócili do domu z dzieckiem i wszystko zostało po staremu, jego nawyki i podział obowiązków.
U nas od początku wszystko było na pół, rachunki na pół, obowiązki na pół i ok o ile jak nie było dziecka to było to powiedzmy sprawiedliwe o tyle dzieckiem zajmuję się od początku głównie ja. Dosłownie muszę się prosić by zabrał dziecko na spacer na 2 h bym mogła choćby posprzątać i ugotować obiad w spokoju. Od samego początku a w sumie to już w ciąży śpi osobno w innym pokoju z zatyczkami w uszach. Ja zajmuję się dzieckiem cała noc i rano a on sobie śpi do 11 bo uwaga nie pracuje. Tak i nie chodzi tu o kasę bo tą ma i ja go nie utrzymuje, wszystko jest na pół za wyjątkiem dziecka bo na dziecko to tylko ja wydaję i to ja wszystko od początku czytam, dowiaduję się i ogarniam co i jak.
On nie pracuje praktycznie od początku jak się znamy, na początku popracował chwilę, chyba żeby nie wyjść na lenia. Natomiast później zawsze szukał wymówek a to zima, a to lato a to coś. I tak sobie leży i bimba 7 lat powiedzmy.
spieshy +640
ktoś mi wytłumaczy dlaczego mimo SPRZECIWU znacznej części społeczeństwa, KTOŚ nadal debatuje nad wprowadzeniem kredytu 0%? to jest #!$%@? jakiś absurd
#nieruchomosci #policja
#nieruchomosci #policja
Tymczasem. Lista inwestycji 2007-2014r przygotował chat GTP.
- Budowa 1 417 km autostrad i dróg ekspresowych - umożliwiła szybsze i bezpieczniejsze podróżowanie po Polsce, na przykład z Łodzi do Gdańska autostradą.
- Modernizacja 8 najważniejszych lotnisk - w Gdańsku, Wrocławiu, Rzeszowie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Krakowie oraz Warszawie, co poprawiło dostępność i standardy obsługi pasażerów.
- Budowa, modernizacja i renowacja blisko 1200 km linii kolejowych - co skróciło czas podróży, na przykład z Warszawy do Gdańska i z Warszawy do Wrocławia.
- Zakup 440 sztuk taboru kolejowego - zapewniającego wyższy komfort podróży oraz dostosowanie do potrzeb osób z ograniczeniami ruchowymi.
- Budowa i renowacja 252 km linii tramwajowych i trolejbusowych - w 9 polskich metropoliach, poprawiających komunikację miejską.
- Budowa 2 575 km sieci gazociągów - z najdłuższym odcinkiem Szczecin – Gdańsk o długości 265 km, co poprawiło bezpieczeństwo energetyczne kraju.
- Budowa i rozbudowa 15 centrów logistycznych oraz terminali kontenerowych - wspierających rozwój handlu i logistyki.
- Budowa i renowacja 15 tys. km sieci kanalizacyjnej - do której podłączono ponad 1,3 mln osób, poprawiając warunki sanitarne.
- Budowa i renowacja 275 oczyszczalni ścieków - co przyczyniło się do poprawy stanu środowiska naturalnego.
- Budowa ponad 360 km elektroenergetycznych sieci przesyłowych - zwiększających niezawodność dostaw energii.
- Modernizacja 570 obiektów użyteczności publicznej - takich jak szkoły i szpitale, podnoszących standardy życia społecznego.
- Budowa i przebudowa 630 km sieci ciepłowniczej - co zwiększyło efektywność energetyczną.
- Wyposażenie ponad 180 szpitali i przychodni w nowoczesny sprzęt medyczny - poprawiające jakość opieki zdrowotnej.
- Remont i doposażenie ponad 280 szpitalnych oddziałów ratunkowych - co usprawniło reakcję na nagłe wypadki i zwiększyło szanse na ratunek.
- Zakup 335 ambulansów ratowniczych - zwiększających skuteczność i szybkość reakcji służb ratunkowych.
Budowa 77 obiektów instytucji kultury - w tym Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, które stało się turystycznym hitem.
- Wybudowanie około 2600 kompleksów sportowych "Orlik 2012
Stadion Narodowy w Warszawie - nowy obiekt z pojemnością 58 500 miejsc, otwarty w 2012 roku, był miejscem meczu otwarcia, ćwierćfinału i półfinału turnieju.
PGE Arena Gdańsk - nowy stadion z pojemnością 43 615 miejsc, otwarty w 2011 roku, gościł mecze grupowe i ćwierćfinał.
Stadion Miejski we Wrocławiu - nowy stadion z pojemnością 44 308 miejsc, otwarty w 2011 roku, był gospodarzem meczów grupowych.
Stadion Miejski w Poznaniu (INEA Stadion) - istniejący wcześniej stadion, który przeszedł modernizację, z pojemnością 43 269 miejsc, gościł mecze grupowe.
Pendolino
Ośmiornica za 80zl i zegarek
Tymczasem inwestorzy z PiS poza przekopem mierzeji dla kajaków (potrzebnej acz #!$%@?) mamy wycięty las pod chińska fabrykę elektryków, via Carpathia od unii i cpl jako część Ten-T.
#cpk #inwestycje #gospodarka
Które to mają miejsce niezależnie od partii rządzącej.
Nie kasuj pośmiejmy się
Komentarz usunięty przez autora
@Raa_V: No to zacznijmy od tego.
W październiku 2015 roku łączna długość dróg szybkiego ruchu w Polsce wynosiła 3 048,9 km, w tym 1 553,2 km autostrad i 1 495,7 km dróg ekspresowych.
Na koniec 2023 roku dróg łączna długość DSR wynosiła 5115,6 km (w tym 1849,2 km autostrad i 3266,4 km dróg ekspresowych)
Za rządów PO mamy Za rządów PiS-u mamy przyrost: 2 066,7 kilometrów autostrad i dróg ekspresowych Zdaje się, że te 1417 km za PO jest niedoszacowane. "Na koniec 2007 r. sieć dróg szybkiego ruchu liczyła 1019,1 km, na co składało się 759,1 km autostrad i 260 km dróg ekspresowych". Z tego wychodzi przyrost 2
@Raa_V: Nie jestem pewien jak wyliczono te 1200 kilometrów, ale nie wygląda to dobrze. Tutaj podają, że za czasów PO wybudowano 7860 km nowych torów. Wedle demagoga za czasów PiS będzie to około 8000 (może 8 270 km). Zakładam, że to
@Raa_V: Hm.
W latach 2007–2014 długość sieci wodociągowej zwiększyła się o 35,4 tys. km, a sieci kanalizacyjnej – o prawie 53,4 tys. km.
W okresie 2005–2015 długość sieci kanalizacyjnej wydłużyła się o 69,5 tys. km (tj. o 86,8%), osiągając w 2015 r. 149,7
Propagandowo miała to być dla nas ogromną szansa i szczerze mówiąc tak właśnie było. Budowanie nowych autostrad, stadionów, bazy hotelowej, albo modernizacja dworców to właśnie było spowodowane głównie Euro - albo inaczej te inwestycje musiały być ale łatwiej było powiedzieć że robimy to na euro, nawet jak miały być jakieś objazdy/albo zamknięcia.
Oni chcieli dobrze co mogli poradzić, że Polska jest takim biednym krajem
@Raa_V: W tym jest właśnie problem.
Gdyby było tak: przychodzi PO i mówi "CPK spoko ale trzeba sprawdzić czy pisiory się nie nakradły" to by nie było żadnego problemu - nikt nie poddaje w wątpliwość zasadności audytu jak funkcjonowała spółka, czy nie było wałów itp. Na tym szczeblu jest
Z tego co czytałem to wszędzie panuje konsensus, że w takiej bądź innej formie ma powstać. Problem jest jak z atomem. Wszyscy mówią, że chcą i to potrzebne ale pokłócić się trzeba.
Kolej pod Cpk to część Ten-T. Wycofanie się z tego jest niemal niemożliwe bo wszyscy łącznie z polską się na to zgodzili.