Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć,

pytanie pewnie się pojawiło milion razy, ale zapytam jeszcze raz bo nie umiałem znaleźć konkretnej odpowiedzi.

Jak znaleźć/poznać dziewczynę będąc nieśmiałym gościem?

Trochę o mnie. 23 lata, studiuję zaocznie na uczelni prywatnej, w tygodniu pracuję. Nie mam znajomych, kiedyś miałem kolegów w klasie ale wszystko się rozpadło jak skończyła się szkoła. Na studiach integracji nie ma. Większość to ludzie którzy są ode mnie starsi o ponad 5 lat, mają swoje rodziny i na uczelnię przychodzą tylko po to żeby zrobić co trzeba i szybko do domu. Nie jestem też przebojowy, nie umiem „porywać tłumów”. Jestem tym cichym dzieckiem co w szkole zawsze siedział sam w ławce (mimo że pozostali siedzieli w parach).
W pracy też nie bardzo jak poznać bo wszyscy starsi a kobiet nie ma (taka branża).

Wygląd? Zwyczajny. Nie za wysoki, nie za niski, chodzę na siłownię żeby wyrobić sobie figurę i mięśnie. Ktoś gdzieś napisał, że można poznawać dziewczyny na siłowni, ale nie udało mi się. Za każdym razem kiedy widzę jakąś to albo ma słuchawki albo nie wiem jak zagadać.
Poza tym siedzę w domu więc trochę czasu na poznawanie mam. Próbowałem też na Tinderze kilka razy i za każdym razem wracałem z podkulonym ogonem bo nie dostawałem praktycznie żadnych wiadomości czy likeów. Raz na jakiś czas „wpadało” coś ale żadnego odzewu. Mój rekord to 20 likeów, 4 pary i 1 wiadomość. Przy czym ta jedna wiadomość skończyła się po tym jak zapytałem pannę jak ma na imię pies ze zdjęcia które miała w profilu.

#problem #zwiazki #pytanie



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 29
  • Odpowiedz
@mirko_anonim Cierpliwość i wytrwałość. Rób swoje - siłownia, praca, studia. Na tym nie stracisz. A Tinder jest jak łowienie pereł w metinie - w końcu coś wpadnie. Ja trzy lata tam byłem zanim poznalem moją dzisiejszą narzeczoną :)
  • Odpowiedz