Wpis z mikrobloga

  • 0
@Wycu91 dzieki! To juz leciwy sprzet. W ubieglym roku nawigowalem telefonem. W tym zastanawiam sie nad lezyne mega xl, brytonem 750 albo boltem v1. Czym taniej tym lepiej (300-500 pln).
@palomin_o: Absolutnie nie polecam zakupu Lezyne, miałem 2 różne i oba skończyły w ten sam sposób - ułamały się te plastikowe mocowania z tyłu (pic rel) i liczniki wypadły w czasie jazdy, raz wprost pod nadjeżdżające auto... Można się zapytać - czemu po prostu nie wymieniłeś tych mocowań? Odpowiedź jest prosta - nigdzie nie szło tego kupić, a wypisywałem do wszystkich sklepów, dystrybutorów i nikt tych części nie miał. A profil
DarkCrusader102 - @palomino: Absolutnie nie polecam zakupu Lezyne, miałem 2 różne i o...

źródło: 418845655_3693394467601878_6912433362586248702_n

Pobierz
@Wycu91: @palomin_o u mnie Lezyne sprawdzało się. Dużym plusem jest wytrzymałość baterii. Map nie ma wgranych ale w czasie jazdy jest połączony z telefonem więc nie ma z tym problemów. Najdłuższa trasa jaką wrzucałem to PTJ 610km i łykał. Znajomy jechał na moim lezyne 1000km i musiał dzielić trasę na dwie części bo zamulało wrzucanie jednej wielkiej paczki.
Miałem wersje Macro i Mega XL, tej drugiej używam nadal. Bateria raczej trzyma
  • 0
@galonim dzieki! Brzmi calkiem konkret. Mam tylko wrazenie ze sama nawigacja po kresce jest wygodniejsza i czytelniejsza w brytonie 750. Ale ja opieram sie tylko na tym co widziałem na yt.
@palomin_o chodziło mi o gotowe ślady. Czara goryczy się przelała jak kiedyś przed pierwszym startem na ultra pół godziny walczyłem by wgrać ślad 500km do licznika i udało mi się to 2 minuty przed startem. Bardzo dużo nerwów mnie to kosztowało i kupiłem garmina.
  • 0
@matka19002 Nie wiem czy dobrze rozumiem ale aby nawigowac trzeba w pierwszej kolejnosci dodac mapke. Nastepnie dociagnać rerouting i na koncu slad. Bez rerouting nie bedzie powiadomien w formie pop-up za x metrów skreć w prawo.