Aktywne Wpisy
robopanda +162
Ja #!$%@?, w Polsce to jest tragedia. Jestem obecnie nad jeziorem Como, centrum mega turystycznej miejscowości, chyba top 3 tutaj.
Ceny w restauracji: zaebista pizza €9-12, pasty €9-12, pasta z truflami €14, piwo €4, woda €2.5, deser (tiramisu, ciasto na ciepło z lodami, lody - wszystko po €5).
Przepłynięcie statkiem/promem z jednej miejscowości do drugiej coś €4 z groszem. Parking albo za darmo, a jak gdzieś płaciłem to €3 za 5 godzin.
Ceny w restauracji: zaebista pizza €9-12, pasty €9-12, pasta z truflami €14, piwo €4, woda €2.5, deser (tiramisu, ciasto na ciepło z lodami, lody - wszystko po €5).
Przepłynięcie statkiem/promem z jednej miejscowości do drugiej coś €4 z groszem. Parking albo za darmo, a jak gdzieś płaciłem to €3 za 5 godzin.
bulba1605 +240
Wczoraj jeden Mireczek opisał jak to jego rodzicom zgrzał się mozg jak wziął urlop na żądanie, pomyślałam, że ja też podzielę się swoją historią.
W mojej pierwszej pracy (korpo kilka lat temu) pierwszy raz miałam straszne zatrucie pokarmowe, to wzięłam w końcu urlop zamiast L4, bo moja matka mi powiedziała, że muszę iść po L4 do LEKARZA ZAKŁADOWEGO, a ja nie wiedziałam gdzie go znaleźć XD dobrze ze nie zapytałam szefowej, bo
W mojej pierwszej pracy (korpo kilka lat temu) pierwszy raz miałam straszne zatrucie pokarmowe, to wzięłam w końcu urlop zamiast L4, bo moja matka mi powiedziała, że muszę iść po L4 do LEKARZA ZAKŁADOWEGO, a ja nie wiedziałam gdzie go znaleźć XD dobrze ze nie zapytałam szefowej, bo
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Problem: Sonda za katalizatorem powinna pokazywać stałe 0,7-0,8 V Sygnał jaki jest generowany przez sondę jest sinusoidą, potrafi spadać też do 0,1-0,2V. Chcę użyć elementu, który pozwoli na "utrzymanie" sygnału na poziomie prawidłowym czyli 0,7-0,8V. Czytałem o diodach prostowniczy, o rezystorach, ale niestety nie moja bajka. Problem mój jest akurat w sondach przed katalizatorem i podejrzewam, że sygnał sond za katalizatorem może mieć na to wpływ, a wydaje mi się proste i tanie sprawdzenie czy "wyprostowanie" sygnału do prawidłowego rozwiąże problem. Wtedy będę wiedział co wymienić. Czy ktoś może polecić jakieś rozwiązanie? Proszę o podanie parametrów elementu, żeby w sklepie wiedzieli co mi dać.
Dzięki
I skąd pomysł, że sonda powinna pokazywać stałe 0.8V?
Jaki samochód i silnik?
@Felonious_Gru: Ale proszę na temat. Napisałem po co mi to. Sonda za katalizatorem działa inaczej niż przed. Santa Fe 2.7 V6
Mierzysz napięcie na sondzie i tam gdzie wyższe napięcie to bez paska, a gdzie niższe to z paskiem
Nie wiem czy to mnie naprowadzi. Poprostu obie sondy przed katem mają slow response p0133 i p0153. Nieszczelności posprawdzane. Na postoju jest ok, ale jak zaczynam jechać robi się na nich bogato, na tych za katem ubogo i zastanawiam się, czy to nie to. Najciekawsze, że na postoju wszystko gra.
Np. SB560