Wpis z mikrobloga

Mam problem z matrycą w mac pro (poziome linie), gdzie to kur..a zgłosić na gwarancję? Zgłosiłem to na stronie https://getsupport.apple.com/topics ale jak wybrałem że chodzi o matrycę to skończyło się tym że konieczna jest rozmowa telefoniczna. Podałem nr, określiłem termin rozmowy (pierwszy wolny to za 4 dni), po tych 4 dniach dzwoni telefon z zagranicy - CORK. No #!$%@?, nie odbieram, wystarczająco człowiek naczytał się o różnych przekrętach. Po pół godziny dostaję e-mail od Apple że próbowaliśmy się dodzwonić ale nie odebrałeś więc umów się jeszcze raz. #!$%@?, za 3 tygodnie kończy mi się roczna (czemu taka wielka marka premium daje tylko rok gwarancji na swoje produkty... To nie jest pytanie, nie odpowiadajcie). Gdzie to mam załatwić? Chciałem to załatwić door to door ale jak się nie da to mogę przejechać się do jakiegoś iSpot. Tylko czy tam to załatwię? Odnośnie "załatw to tam gdzie go kupiłeś". Kupiłem w Niemczech i w najbliższym czasie tam się nie wybieram.

#macbook #apple #komputery
  • 2
  • Odpowiedz
po tych 4 dniach dzwoni telefon z zagranicy - CORK. No #!$%@?, nie odbieram, wystarczająco człowiek naczytał się o różnych przekrętach.

@Login_login: XD dziadku spokojnie, możesz odebrać.

Chciałem to załatwić door to door ale jak się nie da to mogę przejechać się do jakiegoś iSpot. Tylko czy tam to załatwię?

tak
  • Odpowiedz