Wpis z mikrobloga

Powiem Wam co jest problemem CPK jako ktoś kto lata parędziesiąt razy w ciągu roku.

Każde duże lotnisko ma swoją linię dla której jest hubem.
Amsterdam KLM, Paryż Air France, Frankfurt Lufthanse itd. to wszystko są wielkie linie lotnicze z potężnymi flotami samolotów.

CPK będzie mieć LOT. Linia jakościowo średniawka, o bardzo skromnej flocie.

WSZYSTKIE pozostałe linie potraktują CPK jak kolejne lotnisko, z którego dowiozą ludzi do swoich hubów.

Jeśli Wam się marzy połączenie z CPK do wielu lotnisk na świecie to zejdzcie na ziemię. Spójrzcie na zagraniczną siatkę połączeń LOT w chwili obecnej. Lot dopiero niedawno zaczął latać do Dubaju, do Singapuru nie wznowił połączeń, o Bangkoku można pomarzyć.

W Istanbule zbudowano fajne i nowe lotnisko, ale Turkish Airlines to potężne linie z flotą prawie 500 samolotów. LOT ma 75.

CPK może mieć sens tylko jak zlikwidujemy Okęcie i stołeczni pasażerowie zostaną zmuszeni do korzystania z niego oraz wyskalowane na powiedzmy 25mln pasażerów rocznie.

#cpk
  • 9
@zeek: Bez przesady, LOT nie jest tak słabą firmą jak ta beznadziejna Lufthansa, a niemczaszki się tam dobrze trzymają. A wiadomo, że na lotnisku wygrywa ten, kto płaci najwięcej. Natomiast leciałam KLM do Amsterdamu i potem przesiadka i wiesz co? I kurde przez opóźnienie to było tam mniej niż 30 min na przesiadkę, samolot wylądował bardzo daleko od lotniska i podróż busem trwała 15 jak nie 20 min (pani na lotnisku
@not_me o czym Ty w ogóle mówisz ? Leciałeś 2 razy samolotem i myślisz że masz pojęcie. Zobacz na ranking Skytrax jeśli chcesz mówić o jakości linii lotniczych, a jeśli chodzi o wielkość to LOT jest karłem w porównaniu do Lufy