Powiem Wam co jest problemem CPK jako ktoś kto lata parędziesiąt razy w ciągu roku.
Każde duże lotnisko ma swoją linię dla której jest hubem. Amsterdam KLM, Paryż Air France, Frankfurt Lufthanse itd. to wszystko są wielkie linie lotnicze z potężnymi flotami samolotów.
CPK będzie mieć LOT. Linia jakościowo średniawka, o bardzo skromnej flocie.
WSZYSTKIE pozostałe linie potraktują CPK jak kolejne lotnisko, z którego dowiozą ludzi do swoich hubów.
Jeśli Wam się marzy połączenie z CPK do wielu lotnisk na świecie to zejdzcie na ziemię. Spójrzcie na zagraniczną siatkę połączeń LOT w chwili obecnej. Lot dopiero niedawno zaczął latać do Dubaju, do Singapuru nie wznowił połączeń, o Bangkoku można pomarzyć.
W Istanbule zbudowano fajne i nowe lotnisko, ale Turkish Airlines to potężne linie z flotą prawie 500 samolotów. LOT ma 75.
CPK może mieć sens tylko jak zlikwidujemy Okęcie i stołeczni pasażerowie zostaną zmuszeni do korzystania z niego oraz wyskalowane na powiedzmy 25mln pasażerów rocznie.
@Miguelos nie widzę przeciwwskazań żeby cargo lądowało np w Modlinie.
Obecnie pasażerowie wolą latać point to point. Stąd niepowodzenie Airbusa A380 i stawianie na mniejsze samoloty. Ja z Trójmiasta w życiu nie pojadę do CPK jak mam lotnisko w Gdańsku.
CPK jako moloch to projekt skazany na niepowodzenie.
@Miguelos aha i myślę że powinno się go zbudować jako średnie lotnisko (ale większe od Okęcia żeby było miejsce na rozwój oraz z możliwością dalszej rozbudowy) a drogi i koleje zbudować wyłącznie z Warszawy. Jako lotnisko które zastąpi Okęcie i tyle.
@zeek: Bez przesady, LOT nie jest tak słabą firmą jak ta beznadziejna Lufthansa, a niemczaszki się tam dobrze trzymają. A wiadomo, że na lotnisku wygrywa ten, kto płaci najwięcej. Natomiast leciałam KLM do Amsterdamu i potem przesiadka i wiesz co? I kurde przez opóźnienie to było tam mniej niż 30 min na przesiadkę, samolot wylądował bardzo daleko od lotniska i podróż busem trwała 15 jak nie 20 min (pani na lotnisku
@not_me o czym Ty w ogóle mówisz ? Leciałeś 2 razy samolotem i myślisz że masz pojęcie. Zobacz na ranking Skytrax jeśli chcesz mówić o jakości linii lotniczych, a jeśli chodzi o wielkość to LOT jest karłem w porównaniu do Lufy
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
Każde duże lotnisko ma swoją linię dla której jest hubem.
Amsterdam KLM, Paryż Air France, Frankfurt Lufthanse itd. to wszystko są wielkie linie lotnicze z potężnymi flotami samolotów.
CPK będzie mieć LOT. Linia jakościowo średniawka, o bardzo skromnej flocie.
WSZYSTKIE pozostałe linie potraktują CPK jak kolejne lotnisko, z którego dowiozą ludzi do swoich hubów.
Jeśli Wam się marzy połączenie z CPK do wielu lotnisk na świecie to zejdzcie na ziemię. Spójrzcie na zagraniczną siatkę połączeń LOT w chwili obecnej. Lot dopiero niedawno zaczął latać do Dubaju, do Singapuru nie wznowił połączeń, o Bangkoku można pomarzyć.
W Istanbule zbudowano fajne i nowe lotnisko, ale Turkish Airlines to potężne linie z flotą prawie 500 samolotów. LOT ma 75.
CPK może mieć sens tylko jak zlikwidujemy Okęcie i stołeczni pasażerowie zostaną zmuszeni do korzystania z niego oraz wyskalowane na powiedzmy 25mln pasażerów rocznie.
#cpk
Obecnie pasażerowie wolą latać point to point. Stąd niepowodzenie Airbusa A380 i stawianie na mniejsze samoloty. Ja z Trójmiasta w życiu nie pojadę do CPK jak mam lotnisko w Gdańsku.
CPK jako moloch to projekt skazany na niepowodzenie.
@konserwix: typje, jak ty samolot to na obrazku widziałeś jedynie...
@konserwix czemu bzdury wystarczy popatrzeć właśnie na Turcję .
Nie ma już miejsca na jego rozwój.
Co więcej, istnienie Okęcia ogranicza rozwój Warszawy