Aktywne Wpisy
kamil-tika +17
Zawsze sie zastanawiam co kieruje ludzmi zeby stanac w kolejce kilkugodzinnej po cokolwiek. Czymkolwiek by to cos nie bylo nigdy w zyciu nie stanal bym w kolejce po cos na co trzeba czekac dluzej niz 10 min. A tutaj co mamy? Bande idiotow, ktora stoi kilka godzin zeby dostac paczki. Nawet jakby te paczki byly za darmo to jakbym mial stac kilka godzin w kolejce to oczywiscie bym tego nie zrobil. Widze
Hinode +3
Każde duże lotnisko ma swoją linię dla której jest hubem.
Amsterdam KLM, Paryż Air France, Frankfurt Lufthanse itd. to wszystko są wielkie linie lotnicze z potężnymi flotami samolotów.
CPK będzie mieć LOT. Linia jakościowo średniawka, o bardzo skromnej flocie.
WSZYSTKIE pozostałe linie potraktują CPK jak kolejne lotnisko, z którego dowiozą ludzi do swoich hubów.
Jeśli Wam się marzy połączenie z CPK do wielu lotnisk na świecie to zejdzcie na ziemię. Spójrzcie na zagraniczną siatkę połączeń LOT w chwili obecnej. Lot dopiero niedawno zaczął latać do Dubaju, do Singapuru nie wznowił połączeń, o Bangkoku można pomarzyć.
W Istanbule zbudowano fajne i nowe lotnisko, ale Turkish Airlines to potężne linie z flotą prawie 500 samolotów. LOT ma 75.
CPK może mieć sens tylko jak zlikwidujemy Okęcie i stołeczni pasażerowie zostaną zmuszeni do korzystania z niego oraz wyskalowane na powiedzmy 25mln pasażerów rocznie.
#cpk
Obecnie pasażerowie wolą latać point to point. Stąd niepowodzenie Airbusa A380 i stawianie na mniejsze samoloty. Ja z Trójmiasta w życiu nie pojadę do CPK jak mam lotnisko w Gdańsku.
CPK jako moloch to projekt skazany na niepowodzenie.
@konserwix: typje, jak ty samolot to na obrazku widziałeś jedynie...
@konserwix czemu bzdury wystarczy popatrzeć właśnie na Turcję .
Nie ma już miejsca na jego rozwój.
Co więcej, istnienie Okęcia ogranicza rozwój Warszawy