@FOTEL: z tego co pamiętam to te CRT które z perspektywy czasu wydają sie nieźle, wtedy były kosmicznie drogie. No chyba że to ja źle pamiętam, bo nie miałem wtedy kasy :)
Ale pamiętam monitor dedykowany do CAD, był olbrzymi (chyba 21"), miał kosmiczną rozdzielczość (pewnie z 1280x1024) no i odświeżanie jakieś 85Hz przy tej rozdzielczości. KOSMOS! :)
@hellfirehe: nie no wiadomo, teraz OLED to mus jeśli chce sie miec ekran dobrej jakosci. CRT są 4:3 (pewnie z wyjątkami), taki 24 cale to pewnie zajmowałby całe biurko plus jeszcze ważył z 3 dychy xd
@Redux stare gry z epoki Nesa były robione pod CRTki i te wszystkie zniekształcenia/rozmycia były brane pod uwagę przy projektowaniu więc nic dziwnego że wygląda lepiej niż pixel perfect :)
Przygotowuję teraz domowy automat i nie jest idealnie ale shadery potrafią dużo poprawić z wyglądem na nowych ekranach, tu zbliżenie z i bez.
nie no jak czytam wykop, to wychodzi ze zarabia sie tutaj wiecej niz na zachodzie, gdzie nie mamy zadnego duzego korpo, a jestesmy tania sila robocza dla nich
Zdjęcie niestety nie oddaje tego, jak fajnie wyglądają Heroesy na CRTku
źródło: 20240130_181109
Pobierz@hellfirehe: jeszcze troche za drogie xp
@FOTEL: z tego co pamiętam to te CRT które z perspektywy czasu wydają sie nieźle, wtedy były kosmicznie drogie.
No chyba że to ja źle pamiętam, bo nie miałem wtedy kasy :)
Ale pamiętam monitor dedykowany do CAD, był olbrzymi (chyba 21"), miał kosmiczną rozdzielczość (pewnie z 1280x1024) no i odświeżanie jakieś 85Hz przy tej rozdzielczości.
KOSMOS! :)
Przygotowuję teraz domowy automat i nie jest idealnie ale shadery potrafią dużo poprawić z wyglądem na nowych ekranach, tu zbliżenie z i bez.
źródło: temp_file324820352780220231
Pobierz