Wpis z mikrobloga

Czyli żeby mieć pewność to trzeba multimetrem pomierzyć tak?


@serek_heterogenizowany: pomiar (raczej oscyloskopem) też niewiele da, bo sygnał pewnie będzie tylko zbyt słaby dla ECU.
No chyba że "nie ma przejścia", to wtedy multimetr wystarczy.

Dużo powie obd2 - jak podczas długiego kręcenia rpm cały czas jest zero to wskazuje na czujnik
  • Odpowiedz
@serek_heterogenizowany

w BMW jest cyfrowy sensor halla, da ci na wyjsciu 0 lub 5V. Objawy uszkodzenia bedzie mial takie ze bedzie gubic impulsy co iles cykli.
takie cos wyjdzie tylko na oscyloskopie na pracujacym silniku. bedziesz widzial normalnie dołki na przebiegu, ze jest brak ciaglosci

a multimetrem mierzac czujnik wyciagniety z auta bedziesz pewnie przykladal metal czy reaguje. I zmierzysz powiedzmy 50 razy, bedzie ok a np za 51 by juz zgubil impuls. A pewnie tyle razy nie bedziesz mierzyl, wiec nie wykryjesz
WykopanyDzon - @serek_heterogenizowany

w BMW jest cyfrowy sensor halla, da ci na wyj...
  • Odpowiedz