Wpis z mikrobloga

DPD, nie polecam! Zamówiłem sprzęt w Mediaexpert specjalnie z dopłatą do dostawy w sobotę.
Jak tylko dostałem maila o przesyłce w drodze i przeczytałem DPD to czułem że na pewno coś się wydarzy bo mam z nimi już dużo ładnych wspomnień.

Wchodzę rano na status przesyłki a tu takie zabawne informacje (zdjęcie). Biorę telefon i próbuje dodzwonić się na infolinię. Dopiero za 3 razem o godzinie 12 bot w końcu jakimś cudem połaczył mnie z konsultantem.
Okazało się że przesyłki nie dostarczą z powodu braków kadrowych.
Jeśli nie potrafią dostarczyć paczki w sobotę to niech przestaną oferować tą usługę w dodatku za dopłatą.

Pan konsultant stwierdził że mogę napisać reklamację. I jaki problem ona rozwiąże? Żaden!
DPD albo nie dostarcza przesyłek na adres, albo w ogóle nie wydaje ich kurierom.
artur-moander - DPD, nie polecam! Zamówiłem sprzęt w Mediaexpert specjalnie z dopłatą...

źródło: temp_file5453581759909051650

Pobierz
  • 11
@artur-moander dpd ma więcej rigczu pod względem reklamacji jak inpost. Piszesz reklamacje i dostajesz odszkodowanie. Z inpostem sie przepychasz. 1/10 nie odpuszcza. Ale ciągnie sie to trzeci miesiąc. Pana paczke odebrał kto inny i co my mamy teraz zrobić?
@b4rney: a co kurier ma do tego. To kierownictwo zawala sprawę. Kurier ma za duży rejon, to nie ma jak zdążyć. A kurier też nie będzie pracował 7 dni po 24 godziny.
@Rasteris Ale wiesz, co konsumenta obchodzi ile pracy ma kurier? Firma daje możliwość wykupienia za dodatkową oplatą dostarczenie przesyłki w sobotę i mnie nie obchodzi brak kadrowy czy kurier miał wypadek. Firma oferuje usługi, a klient za nie płaci. I ostatnie co interesuje klienta to procesy zachodzące w firmie i sposób realizacji.