Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Skąd ostatnia moda na weryfikację na wszystkich możliwych czatach supportu i infoliniach. Dzwonisz na infolinie sklepu internetowego, rozmowa nagrywana. Zadajesz pytanie, ale najpierw podaj numer zamowienia (niewazne, ze do odpowiedzi na pytanie nie jest to potrzebne), ok mamy numer to teraz imie i nazwisko. Piszesz na czacie do operatora komorkowego - podaj dane, pesel, nazwisko matki. Jednoczesnie z drugiej strony pelna anonimowosc, nie wiesz z kim rozmawiasz. Z czego wynika ta musztra, bo z bezpieczenstwem (a zwlaszcza moich danych) nie ma to wiele wspolnego. Czy ten cyrk jest wywolany jakimis przepisami, czy redukcja kosztow na obsluge klienta?
#zalesie #mampytanie #ecommerce #telecom #cybersecurity #prywatnosc



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 1
  • Odpowiedz