Aktywne Wpisy
rybsonk +67
Śmiesznie, że jest tak dużo nazw które nijak się nie mają do opisywanych rzeczy.
- świnka morska nie ma nic wspólnego z morzem ani ze świniami
- para spodni to jedna sztuka, miałoby sens mówienie "para nogawek"
- ciepły azot jest tak naprawdę bardzo zimny
- Gorzów Wielkopolski nie leży tak naprawdę w Wielkopolsce
Znacie inne przykłady?
#gryparatowaniapoziomu #ciekawostki #geografia #chemia #zwierzaczki
- świnka morska nie ma nic wspólnego z morzem ani ze świniami
- para spodni to jedna sztuka, miałoby sens mówienie "para nogawek"
- ciepły azot jest tak naprawdę bardzo zimny
- Gorzów Wielkopolski nie leży tak naprawdę w Wielkopolsce
Znacie inne przykłady?
#gryparatowaniapoziomu #ciekawostki #geografia #chemia #zwierzaczki
Linnior88 +28
Jestem 27 letnia stara baba i poddaje się z szukaniem chłopaka , trzeba się przyzwyczaić do myśli że jednak pomysł z własną rodziną nie klapnąl
Koty już mam
Koty już mam
Budżet 30.000 Euro, mam dwóch kandydatów:
1. BMW G31 520d B47 190KM
Automat
06/2019
Przebieg 167.000km
M-Pakiet pełny tj. zawieszenie, srodek, z zewnątrz, aero itd.
Bogato wyposażona z wyjątkiem nagłośnienia (jest tylko 676 HiFi)
Wszystkie asystenty na pokladzie
Niestety standardowe zegary, brak Live Cockpit, ale to moge przeżyć
Elektryczne fotele z pamiecia, czarna skóra, wentylowane
Kompletny czarny srodek, listwy hexagon takie jakie lubie
Adaptywne ledy, elektryczna klapa, kamery 360, podgrzewana szyba czołowa
100% bezwypadkowa, historia od zera do dnia wczorajszego w BMW w moim miescie, auto smigalo trasy niemcy - belgia
No po prostu lala, ma w sumie wszystko co mi potrzeba do życia, musiałbym tylko dołożyć hak holowniczy i byłoby 100%
Cena 26.900 netto - tutaj biore to na firme. Brutto byłoby w okolicach 30k+
2. BMW F11 530d N57 258hp
05/2014
Przebieg 219.000km
M-Pakiet full
Pełne wyposazenie, dosłownie wszystko co mozna było mieć w F11, nawet soft close, ktore jest glupie xD
Elektryczny hak holowniczy
Skrzynia po "remoncie", nowa mechatronika, nowy olej po płukaniu, uszczelki itd.
Nowe amortyzatory + sprezyny
Cale zawiesznie wymienione w okolicach 200.000km
Hamulce kompletne przy 215.000km wszystko OEM BMW
Nowy kolektor dolotowy na gwarancji BMW (akcja serwisowa na EGR)
Nowy EGR + chłodniczka (również akcja serwisowa)
Nowe orurowanie dolotu tj. wężę od IC itd. wszystko nowe wraz z uszczelkami
Wał korbowy od 330d (znany problem w n57 258hp)
Nowe panewki itd. cały dół wymieniony
Auto jest od mojego dobrego przyjaciela, 80% napraw robilem razem z nim, wiec wiem, ze wszystko jest wymienione zgodnie ze sztuką i na oryginalnych czesciach, on tam nie oszczedzal na tym pojezdzie. Wpadla mu w oko nowsza 530d a ta stoi juz od 3 miesiecy wyrejestrowana w garazu i sie kurzy. Narazie jeszcze nie wystawil na sprzedaz, bo w pazdzierniku urodzilo mu sie dziecko i wywrócilo swiat do góry nogami.
Ta jest za 19.000.
I teraz mam dylemat, pakowac sie w stare F11, ktore mega mi sie podoba, jest wygodne, jest mi znane, jezdzilem juz nim tysiące razy, przyoszczedzil bym okolo 8000 euro i z "napraw" mialbym spokoj na dobre kllka lat, czy brac swieze ale nadal nie w 100% pewne G31 z masą dodatkowej elektroniki oraz znienawidzonym przeze mnie adblue? Moje serce leci w strone F11 ale mózg nowi G31. Pomocy.
#motoryzacja #bmw
1 stycznia #!$%@? politycy zmieniaja przepisy i bede placil za to A6 2x tyle co obecnie, wiec nie oplaca mi sie dalej leasignowac tego gów
W F11 każdy silnik oprócz B47 w lci to gówno.