Wpis z mikrobloga

W Austrii to fajnie rozwiązali, zielone miga 5 razy zanim zmieni się na pomarańczowe i nikt nigdy nie jest zaskoczony nagłą zmiana światła


@Warmate: czyli zamiast traktować żółte światło jako ostrzeżenie przed zmianą na czerwone, to dodajemy mrugające zielone, które ostrzega przed zmianą na żółte, które ostrzega przed zmianą na czerwone?
@toniemojekonto1 To odliczanie czasu to jest tragiczne bo nie dość że pod koniec czasu wiele osób łamie prawo żeby tylko zdążyć na zielonym. Druga sprawa to sprawdza się tylko przy większym natężeniu ruchu i to też w określonych porach bo jedziesz rano nie ma nikogo w okolicy a stoisz 90 sekund bo masz czerwone a tak w cywilizowanym świecie czujka Cie łapie i tylko delikatnie zwalniasz przed skrzyżowaniem.
akurat kamery rejestrujące przejazd na czerwonym są jak najbardziej spoko


@Nowa_Zielonka_: Ta w szczególności jak Ci skracają żółte do minimum z powodu postawienia kamery żeby wydoić jak najwięcej z kierowców, którzy nie wygrali walki w swojej głowie czy jebnąć w hamulec czy się zatrzymać XD
Głównie na drodze 70+ jest to bardziej upierdliwe, bo okno na decyzję masz bardzo krótkie


@nilphilus: to zdanie jest nieprawdziwe ;)

Już jakiś czas temu zauwazyłem, ze długość żółtego jest uzależniona od limitu prędkości, więc jeśli jedziesz przepisowo to prawie zawsze zdążysz zahamować (chyba że byłbyś już na granicy widoczności sygnalizatora)

Dodatkowo, nie ma skrzyżowań z sygnalizacją gdzie jest droga 70+. Praktycznie wszędzie przed sygnalizatorami masz ograniczenie ruchu do 70km/h, a
Dali mi kontakt do kogoś tam od infrastruktury w zikicie chyba czy w czymś i od tego typa się dowiedziałem, że to wygląda jak kamera a jest czujką ruchu, która steruje światłami. Żadnego obrazu nie rejestruje.


@patatier: no w Katowicach jest od #!$%@? takich, i z tego co wiem zadna nie robi foto a służą do sterowania ruchem. zresztą widać na pierwszy rzut oka, że to gównokamery niezdolne do wyłapania tablic
@programista15cm: w Szwecji, w dzień jakoś moje klocki hamować potrafią, co ma jedno do drugiego??;d

przecież nie napisałem że nie wyhamujesz, tylko że musisz hamować dużo ostrzej niż w Szwecji, za dnia jedziesz i z uwagi na większy ruch Twoja uwaga jest bardziej rozproszona bo jest więcej czynników na które musisz zwracać uwagę, więc średni czas reakcji na żółte światło jest większy, po prostu uważam że wydłużenie czasu żółtego światła nikomu