Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Piszę z anonima gdyż nie chcę ze swojego konta...

Na wstępie może parę słów o mnie
Obecnie studiuję elektotechnikę na Uniwersytecie Morskim w Gdyni. Nie są złe te studia, no ale dość wymagające, bo to inżynierka w końcu. Tyle styknie – a teraz główna część tego wpisu

Odkąd zacząłem studiować, zacząłem zauważać pewne zmiany w swoim postrzeganiu świata i ogólnie zmiany we mnie. Jeszcze w technikum pamiętam, jak potrafiłem być bardzo pozytywnie nastawiony do świata i jeszcze pozytywniej patrzyłem w przyszłość, jak to nie będzie cudownie i w ogóle jakie życie potrafi być piękne itd.
Ale to się zmieniło…jakby nagle po rozpoczęciu studiów załączył mi się tryb ponuraka. Okazuję głównie chłód emocjonalny i skrajną nieufność, jakby wszystko, co zrobię lub powiem miało być wykorzystane przeciwko mnie. Często też następuje zupełna obojętność na wszystko – mógłbym nawet się dowiedzieć, że umrę jutro i bym nawet łezki nie uronił, tylko miałbym reakcję na zasadzie „spoko, ale kto pytał?”

Często przechodziły mi przez głowę naprawdę mroczne lub depresyjne przemyślenia, rozważania czy ogólnie myśli takie niezbyt pozytywne.
To też był czas jak mocno wpadłem w używki, czyli alkohol i palenie (e-papierosy głównie, ale zwykłe szlugi też się trafiały), przez co mocno zaniedbałem naukę i mało co nie #!$%@? mnie z uczelni. No ale jakoś podciągnąłem oceny i fajrant.

Jeszcze do tego doszło, że z bliżej nieokreślonego powodu postanowiłem zagłębić się w tematykę społeczności furry. No i tak sobie przeglądam, przeglądam serwy na dc dla osób z tej społeczności i nim się obejrzałem, a nastąpiła jedna rzecz.