Aktywne Wpisy
Teuvo +7
ile mieliście lat gdy pierwszy raz byliście pijani?
prawiczek92 +38
Ja idę z nią na sushi a wy zazdrośni #przegryw #przegrywpo30tce #podrywajzwykopem #pokazmorde #gdansk
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
...pisałem to w C++ bez silnika, w vimie bez autokompletowania, i tak, używam archa ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
#programowanie #cpp #opensource #gamedev #hypersomnia
@bob-pager: Jeżeli to prawda, to jesteś absolutnym oszołomem xD Łap plusa
@bob-pager: Dzieki za wyjasnienie. Ja po wielu latach kombinacji wypracowalem sobie fizyczne maszyny w sieci lokalnej + rdp + automatyzacja buildow/testow na gitea/jenkins sterowana trescia commitow. Wirtualki niestety sprawialy zbyt wiele problemow w kategorii runtime (gpu passthrough), do samych deployow nie byloby problemu.
Te GH Actions sa w miare responsywne
@bob-pager: ciekawe, inspirowales sie jakims paperem lub artykulem? Jak sprawdzasz czy swiaty poszczegolnych graczy sa
@hszan: Trzeba poczekać z minutkę, ale samo budowanie gry na GH (Linux/Mac) trwa ~20 minut więc ta responsywność nie robi mi różnicy. C++ welcome to - u mnie na kompie oczywiście to jakieś kilka minut, ale np. build Windowsowy robi się na AppVeyorze i tam trwa to aż godzinę. Teraz jednak robię updaty do gierki już na tyle
@Retiarius_oma:
Koło 2017 roku (możliwe że wcześniej bo słabą mam pamięć) znalazł nas grafik którego zafascynował projekt i zrobił nam praktycznie wszystkie grafiki i animacje, w tym bronie, a najbardziej dumny jest z rybek które widać w akwarium na końcu.
@Pasterz30:
Oczywiście! Wszelkie linki są w opisie filmiku, przekleję je tutaj:
GitHub: https://github.com/TeamHypersomnia/Hypersomnia#intro
Nasz Discord (tam postuję updaty regularnie): https://discord.gg/YC49E4G
I strona główna: https://hypersomnia.xyz/
@hszan: Design o którym napisałem w poście został mi podyktowany przez archaniołów, jednak czytałem bardzo dużo artykułów o sieciowości żeby się po prostu jej nauczyć, najbardziej pomocna była seria Glenna Fiedlera: https://gafferongames.com/#posts Po tych artykułach będziesz wiedział wszystko czego potrzebujesz o pisaniu gierek multi. Jak chcesz poczytać więcej o moim netcodzie to polecam tą sekcję w README projektu.
@hszan: Kontynuując z wcześniejszą terminologią:
Świat referencyjny (a) jest z definicji zawsze zsynchronizowany. To jest źródło niepodważalnej prawdy o tym co stało się na serwerze.
Świat przewidywany (b) może w pewnym momencie się zdesynchronizować. Przypuśćmy że jesteśmy świeżo po opisanej w poprzednim poście sytuacji, czyli: otrzymaliśmy informację o wciśnięciu przez wroga W, skopiowaliśmy (a) do (b)
@kwanty: Coś w tym jest bo słynny Linux Magazine też nas porównał do Alien Breeda ( ͡° ͜ʖ ͡° )
https://pubhtml5.com/mxdt/dbwn/Linux_USA_10.2023_downmagaz.net/89
(prawy dolny róg)
Chciałbym kiedyś tak umić programować w cepepe xD
Zawsze mnie zastanawia przy takich ogromnych projektach z templejtami...
Jaki procent takich ciężko stemplejtowanych i ogólnych klas jest używanych dla więcej niż jednego, konkretnego zestawu specjalizacji?
To zapewne fundamentalne pytanie dla dowolnego designu