Aktywne Wpisy
Kopyto96 +449
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jak wam się podoba wygląd menu mojej retro gry rpg? Oczywiście liście i wodospad są elementami ruchomymi, tak samo jak zielone strzałki.
#gamedev #programowanie #pytanie #kiciochpyta #gry #fantastyka #rpg #pixelart
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
Ruszające się liście dałabym spokojnie większe żeby było widać, że to liście, a nie migające tło.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to rzeczywiście, że te czaszki boczne są niepotrzebne, powodują ścisk i tłok.
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
Może zrób tak że menu jest na tej rzece a wyspy po bokach? Albo jakiś trochę przyciemniony kawalek zrob dookoła menu żeby było wyraźniejsze.
Ogólnie fajna estetyka. To jakieś assety kupione
@xentropia: @OldBull: sugerowałem się wyglądem the escapists 2, gdzie logo i tło menu też jest w innych stylach - w sensie logo jest lepszej jakości niż nackground:
https://i.ytimg.com/vi/QSiZiTogf-k/maxresdefault.jpg
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
@Bed_Kriczer: assety kupione, kod w 100% mój. Strzałki, liście i wodospady są ruchome.
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi