Wpis z mikrobloga

Przyglądaliśmy się, jak tramwaj zachowuje się wjeżdżając przede wszystkim na perony — mówi prezydent Olsztyna, Piotr Grzymowicz. — Praktycznie nie było większych problemów. Testy będą trwały w następnych dniach. Będą niezbędne pewne korekty, przede wszystkim na krańcówce w Pieczewie. Jestem zadowolony z tych przejazdów.

https://gazetaolsztynska.pl/991364,Rozpoczely-sie-testy-nowej-infrastruktury-tramwajowej-ZDJECIA.html

xD to sie wytenteguje i będzie git! znakomicie wydane 400 milionów! #olsztyn #tramwaje
osiemosiemczteryjeden - >Przyglądaliśmy się, jak tramwaj zachowuje się wjeżdżając prz...

źródło: img-4868-1071917

Pobierz
  • 26
Ale wiesz, że właśnie po to robi się testy, żeby takie pierdoły wychwycić i naprawić? Myślisz, że ile im zajmie poprawa tego? Dzień roboczy? Pół dnia?


@resuf: XDDDDDD tak #!$%@? bo użycie linijki (skrajnia tramwajów jest znana) przed układaniem płyt peronowych to jest zadanie dla ludzi z 300 IQ i temat nie do ogarnięcia, trzeba postawić tramwaj na torach bo inaczej PO PROSTU #!$%@? JEST NIEMOŻLIWE zweryfikować jak on szeroki jest
@resuf testy? Człowieku bierzesz miarke i wierzysz wymiary tramwajów przed rozpoczęciem prac, lub w ogóle powinny być podane projekcie, razem z dokładnymi wymiarami projektu przystanków. Ty chyba sobie nie zdajesz sprawy jaka to jest przeróbka. To "tylko przesunięcie krawężnika" jest chyba tylko w twojej głowie. Teraz żeby to poprawić trzeba co najmniej połowę rozebrać....
@toniemojekonto1: być może to jest tylko w mojej głowie, bo o ile tyczy się to tylko tego zdjęcia z artykułu (czego właściwie nie wiemy, bo nic o tym w artykule nie ma, a ze zdjęcia wywnioskować się nie da) to nie wygląda to na jakieś duże zmiany. Być może się nie znam i być moze słysząc "testy" biorę pod uwagę, że testy są po to, żeby coś przetestować przed użyciem. Jeżeli
@Ulyssos

@toniemojekonto1: xD tak, połowę przystanku rozbiorą xD


No żebyś wiedział że polowe rozbiorą. Żeby przesunąć krawężnik trzeba to zdemontować,.razem z płytami chodnikowymi, je też trzeba przesunąć. Dodatków trzeba będzie na nowo zrobić podsypke betonową pod płyty. Nie przytnie się krawężnika, bo nie będzie to estetycznie, a dodatkowo mógłby pękać od naprężeń. Wam się wydaje że to mały błąd A nikt nie zdaje sobie sprawy że taki mały nie jest.
@wladcawioski: wez sie chlopie rozpedz i jebnij w glowe xDDDD rzeczywiscie, trasa z pieczewa, zahaczająca o jaroty przez nagórki w strone lubelskiej/ michelina jest durna, W OGOLE ludzie w tym kierunku nie jezdza dzien w dzien, pewnie dlatego dzien w dzien od 20 lat krasickiego jest rano zakorkowana, bo nikt tam nie jezdzi