Wpis z mikrobloga

@b7kj: I co? Mam szkalować sklep bo pękła płyta w transporcie? xd Mógł to zrobić saszka na firmie, mógł to zrobić wózkowy na magazynie, mógł to zrobić kurier w trakcie dostawy, a mogło spaść tym dwóm chłopkom co wnoszą ją do mieszkania. Na żadnym etapie nie widać uszkodzeń bo jest zapakowana, a podejrzanych może być kilku w tym więcej niż jedna firma.

Normalnie składasz reklamację i mają ci wymienić, tutaj nawet
via Wykop
  • 0
@PfefferWerfer: O ile ten walnięty róg to faktycznie uszkodzenie które mogło powstać gdziekolwiek, tak te odłupane i wybrzuszone kawałki płyty wiórowej to ewidentnie krzywo wbite zszywki na etapie produkcji, a to już chyba jakaś kontrola jakości powinna wyłapać.

Póki co nie szkaluję, zobaczymy jak zareagują na zgłoszenie.
b7kj - @PfefferWerfer: O ile ten walnięty róg to faktycznie uszkodzenie które mogło p...

źródło: PXL_20231118_145742098

Pobierz
@b7kj: @b7kj @PfefferWerfer wiecie, ze to dziala tak, ze jest xxxx malych takich januszmeblepolow co robia meble i agata po prostu to sprzedaje u siebie ze swoja marza? ( ͡º ͜ʖ͡º)
jeden bedzie robiony przez starannego janusza, a inny niedopitego i mu sie rece trzesly

jak dobrze poszukasz to znajdziesz firme co to zrobila i mozesz z ciekawosci zapytac po ile bez marzy sieciowki
via Android
  • 1
@Kutafonix215 rozumiem że jakbyś coś zamówił, czekał na zamowienie miesiąc, a towar przyjechałby uszkodzony i wyjaśnienie sprawy zajmie Ci kolejne 2-6 tygodni to machnąłbyś ręką i grzecznie czekał bez zająknięcia, bo przecież SIĘ ZDARZA?

Starą kanapę już odsprzedałem dalej, a z tą z grubsza muszę czekać aż jakoś ustosunkują się do zgłoszenia, więc nie jestem z tego faktu zadowolony i swoje niezadowolenie wyraziłem ¯_(ツ)_/¯
@b7kj: @PfefferWerfer

Szkaluje ten sklep bo parę lat temu zamówiłem u nich komplet mebli, który potrzebowałem na szybko do nowego mieszkania. Wodzili mnie za nos pół roku po wpłaceniu zaliczki, ostatecznie zamówienie przyjechało niekompletne i stwierdzili że nie produkują już komody + stolika. Odesłałem wszystko i zamówiłem meble w innym miejscu, bo nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta