Wpis z mikrobloga

Przemiana z sylwetki przegrywa skinny fata do estetycznej i atrakcyjnej

1 dzień za mną

Zacząłem 1 listopada 2023 roku. Będę zamieszczał tutaj posty odnośnie jak mi idzie przemiana. Tak dla motywacji. Może inni też się zmotywują

Pierwszy dzień - 5000 kroków i trening około 60 minut treningu fbw Sakera, bo dzień treningowy był

Jestem na redukcji, 3 razy trening siłowy w tygodniu + 5000 kroków dziennie. Tylko studiuję, bez pracy. Cardio dołożę, gdy będzie zastój wagi i będę stopniowo dokładał. Na końcu cięcie kalorii. Pora wyjść z przegrywu. Będę redukował, aż dotnę tłuszcz, bo głównie mam na brzuchu.

Moje wymiary - około 1.75cm i 73,6kg

Wiek - 23 lata

Dieta - 2070 kcal, białko - 131g, tłuszcze - 69g, węglowodany - 231g
Zasada jedzenia - 80/20

Cel - zwiększenie pewności siebie, wyrobienie fajnej sylwetki, samoakceptacja, brak wstydu po zdjęciu koszulki, a także zwiększenie atrakcyjności. Może i jakiś różowy pasek się też zainteresuje przy okazji

Przemiana będzie trwała 90 dni. Ostatniego dnia wstawię zdjęcie przed i po, a także podsumuję całą redukcję

#mikrokoksy #silownia #dieta #przegryw #p0lka #niebieskiepaski #rozowepaski #wyzwanie90dni #polska
  • 23
Cel - zwiększenie pewności siebie, wyrobienie fajnej sylwetki, samoakceptacja, brak wstydu po zdjęciu koszulki, a także zwiększenie atrakcyjności. Może i jakiś różowy pasek się też zainteresuje przy okazji


@EdiPunk: siłka to cope jezeli chodzi o wzrost zainteresowania u rożowych, ale dla samego siebie warto, ja se tez chodze juz jakis czas i fajnie jest #!$%@? chociaz na chwile czesc negatywnych emocji ze łba. pozdro i powodzenia
  • 4