Wpis z mikrobloga

@Xaroks: zobacz na jace, połowa #przegryw w-------a grafit z dachu elektrowni w Czarnobylu na zakola a on codziennie pół litra wódeczki i 4 piwka od paru lat i włosy jak u nastolatka
  • Odpowiedz
@Xaroks: czy to n-----------e gochy, która chlala od lat i ma problemy zdrowotne jest w ogóle bezpieczne? ( _) co oni zrobią jak baba dostanie zawału lub wylewu na tej arenie
  • Odpowiedz
@StdPtr: wiesz co, nie znam się na tym pewnie jakieś głupoty zupełne p------ę, ale taką luźną teorie wysnułem na podstawie jakiejś szczątkowej wiedzy z artykułów popularnonaukowych:
z tego co kojarzę to za łysienie u mężczyzn odpowiada często testosteron, a z tego co pamiętam nadużywanie alkoholu powoduje że poziom testosteronu spada a organizm wydziela więcej estrogenu, więc o ile coś w tym jest to możliwe że jaca paradoksalnie zachował włosy dzięki
  • Odpowiedz
@Towarzysz_Pawulon: może i bzdury sam pisałem że pewnie tak, a tera gdzie potwierdzenie tego co mówisz? badania, linki, cokolwiek?

jakie różnice? znasz je? n-------i przy nadużywaniu mają olbrzymi wpływ na gospodarkę hormonalną, jak coś wiesz konkretnego to podlinkuj jak nie to utkaj bo irytują mnie takie mądrości internetowych naukowców

  • Odpowiedz
@Sinti myślisz że będę ci tu pracę naukową pisał i rozwodził się do wszystkiego? Takie niewielkie różnice nie mają znaczenia dla poziomu androgenów i stosunku do estrogenu, to że nawet by miał sobie testoseron przy dolnej granicy i estro trochę wyżej nie sprawi że ma idealne włosy w tym wieku, zwłaszcza że ma też bujny zarost

Podobny mechanizm do łysienia w kwestii androegnów występuje w patologiach prostaty, gdzie badania są bardziej
  • Odpowiedz
@Towarzysz_Pawulon:

myślisz że będę ci tu pracę naukową pisał i rozwodził się do wszystkiego?