Wpis z mikrobloga

rozglądam się za prezentem dla córki (12 lvl).
Wkręciła się trochę w fotografię i zażyczyła sobie aparat pod choinkę. Ponieważ jestem zielony w te klocki zapytuję o pomoc.

Co warto kupić na początek? Jakąś podstawową lustrzankę? Czy może bardziej kompakt? Czy w tej branży warto iść w u----i jeśli się człowiek dobrze nie zna? Czy może da się w miarę łatwo sprawdzając kilka wrażliwych punktów uniknąć podstawowej wpadki? Osobiście myślę, że przydałoby się kupić coś, co pozwoli na jakąś naukę, nie tylko głupiego jasia do pstrykania.

Wiem, że takich pytań są pewnie dziesiątki, ale wpisując w google odsyła mnie do mniej lub bardziej sponsorowanych stron i doprawdy nie wiem już czemu wierzyć. No i nawet nie wiem w jakich przedziałach cenowych szukać żeby to miało sens, ale żeby nie przepłacić.

Mirki z tagu #fotografia - pomożecie? #zdjecia
reventon - rozglądam się za prezentem dla córki (12 lvl).
Wkręciła się trochę w fotog...

źródło: nikon

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@reventon: Zależy od charakteru, ale lustrzanki są ciężkie, w dobie tego że wyjmujesz telefon z kieszeni czy mały kompakt może być frustrujące, zwłaszcza dla młodszych. Może jakiś podstawowy bezlusterkowiec albo kompakt z dostępnym trybem manualnym (choć w kompaktach nie masz wymiennych obiektywów, to może być ograniczające, tak jak napisałeś - nie nauczysz się na tym tyle co na aparacie z wymienną optyką).
  • Odpowiedz
@reventon: na początek to jakiś nieco bardziej rozbudowany kompakt, ew. superzoom. Lustrzanka - za duża, za ciężka, nie wykorzysta jej potencjału. Używka może być, o ile nie jest zajechana. Może coś z fujifilm?
  • Odpowiedz
  • 0