Wpis z mikrobloga

Wstydzę się podawać 25 Śląsk/Wschodnia małopolska

Zgłoszenie 4dbcd0a625d8eff9 z dnia 2023-09-17 19:22:48

Imię: Wstydzę się podawać
Wiek: 25
Miejscowość: Śląsk/Wschodnia małopolska

Kim jestem?
Cześć,
Jestem z natury spokojnym i rozważnym gościem, który ma dość wysublimowane poczucie humoru :) (tak twierdzi garstka znajomych). Zazwyczaj słucham i mniej mówię, ale to zależy od doboru rozmówcy - czasami gęba mi się nie zamyka.

W trakcie studiów i pracy jednocześnie..
Zawsze lubiłem wiedzieć trochę więcej, ale źle to wpływa na dobry sen xd

Wygląd
175cm, 75kg, zakola (ostrzegam xD), ciemne włosy - słyszałem "nie jest tak źle", wg mnie znajomi byli mili :D Chciałbym zrzucić lekki brzuszek
Lekki zarost, brak tatuaży, ran postrzałowych, itp.

Zainteresowania
Zdecydowanie muzyka - gram na instrumencie od wielu lat (zespół - fajnie jeśli śpiewasz, grasz na czymś!), odkrywanie nowych lub starych kawałków, motoryzacja, majsterkowanie i IT.
To co twórcze, kreatywne - zawsze na plus
Mówi się, że podróże to nie jest hobby, ale lubię też eksplorować świat :D
Nie będę wybrzydzać wybierając się na rower, lub spacer

Czego oczekuję?
Zwykła znajomość? Brzmi spoko..

Związek? Jeszcze lepiej, ale chyba powoli..

Oczekuję, właściwie nie wiem.. czego można się spodziewać po tym portalu xd
Myślę że, stabilnego związku opartego na miłości i zaufaniu, tak aby jedno wspierało drugie i łączyło się w pasjach, zainteresowaniach. Nie chcę onsów, fwb, nie mam psychy do takich rzeczy.
Szczegółowo: szara myszka dla anonka, dziewica (tak nie bzykałem, kobiety nie miałem (jakoś zleciał czas) oczekuje tego samego XD), nie ulana, nie chce modelek, instagramerek... o ile mogę kogoś "nie chcieć".. w końcu to nie olx, a uroda przemija.

Zwyczajnie, bądźmy sobą, nie udawajmy - to tak niewiele, lecz w dzisiejszych czasach marzenie ściętej głowy
Bardzo mi zaimponujesz mając swoje hobby, posiadając jakiś plan na siebie, potrafiąc powiedzieć czasem "nie" i wytłumaczyć dlaczego..