@Samariel: a dlaczego miałoby rosnąć? Jak oni chcą na siebie zarobić? Będzie powoli spadać aż pewnego razu ten ich samolot p--------e jak Titan. Wtedy zamkną tę firmę w cholerę. Przecież to jest takie OceanGate tylko latają zamiast nurkować.
@Bpnn: Bo zaczęli latać i mogą w końcu zarabiać, ale pytanie raczej czy popyt jest wystarczająco duży i czy mogą wystarczająco dużo latać z ich sprzętem?
@Samariel co z tego, ze zaczęli zarabiać, skoro kwartalnie przepalają 125 mln, policz sobie ile zarobią z lotów i za ile lat ta spółka MOŻE będzie rentowna
@maniek74: To też zależy na co wydawali te pieniądze. Jeżeli na rozwój i budowę tych 2 statków, to teraz jeżeli są gotowe, to nie będą wymagały aż takich dużych kosztów.
@Samariel: załóżmy, że mają te 2 samoloty i każdy lata co 2 tygodnie, to daje nam 4 loty na miesiąc i powiedzmy, że biorą po 5 osób (bo w założeniach samolot jest 2+6 osobowy, wśród pasażerów 1 pracownik VG). Cena biletu 500k (więcej niż obecnie).
Według tych założeń (niesamowicie korzystnych dla VG, niemożliwe do zrealizowania w najbliższej przyszłości) mamy 5 pasażerów na tydzień, 20 na miesiąc, 60 na kwartał. To
Przecież od lat wiadomo, że sytuacja się powtórzy. Jak był niski poziom, można było wyjechać koparkami i pogłębić. Wtedy woda by sobie przepłynęła bez problemu.
Czy kosmiczna dziwka kiedyś przestanie spadać?
źródło
Według tych założeń (niesamowicie korzystnych dla VG, niemożliwe do zrealizowania w najbliższej przyszłości) mamy 5 pasażerów na tydzień, 20 na miesiąc, 60 na kwartał. To