Wpis z mikrobloga

@EndThis: I na jaki silnik zmienią? Nie ma chyba obecenie silnika (choć moze Apex Engine?), który mógłby zastąpić CE jeśli chcemy aby gry Bethesdy miały cechy jakie mają.
@SzopDemaskuje: Chociązby to, że możesz na statku wysypać pierdylion ziemniakow i te ziemniaki beda się zachowywać zgodnie z fizyką. Zostaną zapisne niezaleznie gdzie pojdziesz, i nic to nie nie scraszuje gry. Zdolnośc CE do śledzenia i zapisywania obiektow w grze jest wzorowa. Trudno to odwzorować na innych silnikach na taką skalę.
@EndThis: Nikt nie twierdzi, że ten silnik ie ma ograniczeć. Bo ma, sam o tym pisałem. Może kiedyś w następnej wersji rozwojewej to poprawią. Rownie dobrze moze być to kwestria zasobow jak miasta w Skyrimie. Na PC jakis czas po premierze skyrikmm był juz mod na otwarte miasta - była to kwestia wykorzysta ilosci pamieci RAM. Moze do Starfielda za jakis czas tez bedzie jakis mod co troche ekranow ładowania zlikwiduje,
@ThreeDog: Ogólnie z tego co widze w Starfield gra potrafi alokowac sporo RAMu, ale zadziwiająco mało VRAMU. Wieć podejrzewam, że w przyszłości, jakieś mody, 64gb ram w PC i bedzie mozna fajne rzeczy robić. Ja mam 32gb osobiście.
@SzopDemaskuje: Chociązby to, że możesz na statku wysypać pierdylion ziemniakow i te ziemniaki beda się zachowywać zgodnie z fizyką. Zostaną zapisne niezaleznie gdzie pojdziesz, i nic to nie nie scraszuje gry. Zdolnośc CE do śledzenia i zapisywania obiektow w grze jest wzorowa. Trudno to odwzorować na innych silnikach na taką skalę.


@Variv: nieprawda, nawet takiej prostej rzeczy ten gownosilnik nie ogarnia. jest mnostwo bugow z fizyka i permanencja obiektow
https://www.reddit.com/r/Starfield/comments/168j95y/psa_dont_put_weapons_on_weapon_racks_in_your_ship/
@KOXsu: True. Na PC te loadingi nie przeszkadzają bo są mega szybkie. A ja mam grę zainstalowaną na SSD SATA, czyli max 500mb/s leci. Może jak bym na NVME zainstalował to by było jeszcze lepiej. Ale na Xbox faktycznie może to irytowac.