Wpis z mikrobloga

#starfield Jak ta gra to działa jak z ery PS3, co chwilę jakiś ekran wczytywania ja p------e Bethesda wy głupie k----e czemu nie zmienicie silnika? Przecież to jest wstyd żeby taka duża firma jeszcze wydawała płatne mody do Obliviona.
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@EndThis: I na jaki silnik zmienią? Nie ma chyba obecenie silnika (choć moze Apex Engine?), który mógłby zastąpić CE jeśli chcemy aby gry Bethesdy miały cechy jakie mają.
  • Odpowiedz
@SzopDemaskuje: Chociązby to, że możesz na statku wysypać pierdylion ziemniakow i te ziemniaki beda się zachowywać zgodnie z fizyką. Zostaną zapisne niezaleznie gdzie pojdziesz, i nic to nie nie scraszuje gry. Zdolnośc CE do śledzenia i zapisywania obiektow w grze jest wzorowa. Trudno to odwzorować na innych silnikach na taką skalę.
  • Odpowiedz
  • 5
@Variv:
- w grze o eksploracji kosmosu latanie w kosmosie zostało spłycone do ekranów ładowania
- ale możesz ziemniakami się pobawić więc się wyrównuje.
  • Odpowiedz
@EndThis: Nikt nie twierdzi, że ten silnik ie ma ograniczeć. Bo ma, sam o tym pisałem. Może kiedyś w następnej wersji rozwojewej to poprawią. Rownie dobrze moze być to kwestria zasobow jak miasta w Skyrimie. Na PC jakis czas po premierze skyrikmm był juz mod na otwarte miasta - była to kwestia wykorzysta ilosci pamieci RAM. Moze do Starfielda za jakis czas tez bedzie jakis mod co troche ekranow ładowania
  • Odpowiedz
@Variv W tym jest problem, "mody naprawią grę".
Musieli iść na kompromisy by wymagania nie były z kosmosu.

Z tego co mi wiadomo, modderzy już znaleźli błędy w silniku...
  • Odpowiedz
@ThreeDog: Ogólnie z tego co widze w Starfield gra potrafi alokowac sporo RAMu, ale zadziwiająco mało VRAMU. Wieć podejrzewam, że w przyszłości, jakieś mody, 64gb ram w PC i bedzie mozna fajne rzeczy robić. Ja mam 32gb osobiście.
  • Odpowiedz
@SzopDemaskuje: Chociązby to, że możesz na statku wysypać pierdylion ziemniakow i te ziemniaki beda się zachowywać zgodnie z fizyką. Zostaną zapisne niezaleznie gdzie pojdziesz, i nic to nie nie scraszuje gry. Zdolnośc CE do śledzenia i zapisywania obiektow w grze jest wzorowa. Trudno to odwzorować na innych silnikach na taką skalę.


@Variv: nieprawda, nawet takiej prostej rzeczy ten gownosilnik nie ogarnia. jest mnostwo bugow z fizyka i permanencja
  • Odpowiedz
@KOXsu: True. Na PC te loadingi nie przeszkadzają bo są mega szybkie. A ja mam grę zainstalowaną na SSD SATA, czyli max 500mb/s leci. Może jak bym na NVME zainstalował to by było jeszcze lepiej. Ale na Xbox faktycznie może to irytowac.
  • Odpowiedz