Wpis z mikrobloga

Gdzie najlepiej szukać #programista15k, któremu można zlecić stworzenie dużej aplikacji? Musi to być wszechstronna osoba, która zajmie się wszystkim technicznym od wyglądu po trzymanie danych itp albo zna osoby które mogą przejść te tematy. Oczywiście ja mogę doradzać w pewnych kwestiach ale nie znam się na typowo technicznych problemach. Z mojej strony dostarczam pomysł, kontakt z potencjalnym odbiorcą oraz pokrycie częsci kosztów początkowych: serwer, hosting itp. Jako, że jest to startup bez inwestora wynagrodzeniem będą udziały w zysku. Ja jako koordynator biorę 70%, reszta do podziału na programistę/ów, którzy muszą tylko jakoś wdrożyć ten system tak aby działał i przynosił dochód.

#pracait #programista
  • 9
@kukold: 30% do podziału jak aplikację nie tworzy się w kilka miesięcy, to na pewno będą pracować za nic gdzie produkt może nie dojść do skutku i jeszcze pójdzie podział na kilka osób to chyba jedynie junior jakiś ( ͡º ͜ʖ͡º)
@kukold: jakbys brał 5% to i tak mała szansa, że ktoś się zgłosi xd Cała magia projetów IT wynika z tego, że ktoś pakuje ogromne pieniądze i po jakimś czasie jest szansa, że odkuje się niesamowicie. Jak nie masz pieniędzy to przykro mi, ale musisz znaleść jelenia

Patrząc na to z perspektywy programisty: jeśli się uda to dostanie psi pieniądz, jeśli się nie uda to dostanie nic.
Z mojej strony dostarczam pomysł, kontakt z potencjalnym odbiorcą oraz pokrycie częsci kosztów początkowych: serwer, hosting itp.

Ja jako koordynator biorę 70%, reszta do podziału


@kukold: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja nie mogę, ale zrobiłeś mi dzień xDDDDDDDDD
Pomysł bez patentu nie jest wart browara, serwer jakieś 300 zł na rok, a potencjalny odbiorca to potencjalnie nic. Więc za 302 złote chcesz 70% zysków z czyichś kilku miesięcy pracy? Nawet na Zarządzaniu takich bredni
Y.....n - > Z mojej strony dostarczam pomysł, kontakt z potencjalnym odbiorcą oraz po...