Wpis z mikrobloga

@SzukamNlcku: To na zdjęciu to nie F30, ale to szczegół taki. Moim zdaniem F30 zdecydowanie lepiej się prowadzi jest jakby to nazwać takie dużo lepsze/bardziej plastyczne chociażby wtedy jak pokonujesz zakręty, wyjeżdżasz na drogę z jakiegoś parkingu, lepiej się zbiera do wyprzedzania jest wygodniejsze i dla mnie też ładniejsze, ale to już kwestia gustu. To CLA to moim zdaniem taka nowa C-klasa faktyczna a cała reszta mimo nazewnictwa poszła do góry
@SzukamNlcku może nie mam porównania tych konkretnych aut ale raczej ich odpowiedników w innych klasach ‚wagowych’. Schemat jest ten sam - mulitimedia - bmw wyciera mietkiem podłogę. Wnętrze i ergonomia - remis. Wykonanie - bmw mniej trzeszczy, mercedes ma ładniejsze materiały wizualnie ale przy dotyku traci. Wygłuszenie na tym samym poziomie, zależnie od opon i nawierzchni raczej. Dla mnie wszystko rozbija się o silniki i ogólną bezawaryjność ale to już temat rzeka
@siadaj_Kulson: właśnie multimedia to dla mnie kwestia bardzo ważna. Aktualnie mam toyotę Auris 2015 i Forda Focusa 2016 i multimedia w nich to przepaść. W toyocie telefon z autem się łączy po przejechaniu 1km a w fordzie po trzaśnięciu drzwiami. Toyota idzie do sprzedania i właśnie myślę nad tym BMW/mercem. Jeszcze myślę trochę nad Audi A4. Nigdy nie miałem nic niemieckiego i myślę spróbować.
Wnętrze i ergonomia - remis


@siadaj_Kulson: chyba sobie zartujesz, wnetrze CLA to mieszanka tableta za 50 ziko z auchana + guziki z w204 żywcem wyjete z 2007 roku, przecież to wyglada tak bardzo slabo i tanio, ze az szkoda gadac.

ew. dokładany napęd na przód przy xdrive


@siadaj_Kulson: xdrive do 2019 to napęd 40/60 lub 48/52, dziala praktycznie caly czas, nie jest "dolączany" to jest mit. Tylko najnowsze z serii
bruhh - >Wnętrze i ergonomia - remis

@siadajKulson: chyba sobie zartujesz, wnetrze C...

źródło: 2016-Mercedes-CLA-facelift-interior-unveiled

Pobierz
@SzukamNlcku no to względem tych dwóch opcji zarówno bmw jak i mercedes będzie spoko pod względem wyciszenia. Jeśli chodzi o same multimedia - te podstawowe raczej nie robią szału, trzeba szukać tych bogatszych z większymi ekranami. W mercedesie jakoś rzadziej widziałem mirrorlink/carplay, przy czym nie wiem na ile to kwestia aut, które mi się trafiały a ile opcji wyposażenia
@bruhh: ja będę ściągał z USA bo mam taką możliwość, z tego co się orientowałem to jestem w stanie sprowadzić w budżecie +/-55tys sztukę pod dom z opłatami i ewentualną naprawą. Silnik 2.0 benzyna najprawdopodobniej.
@trololo55: ale n20 to nie tylko problem rozrządu, tylko całej jednostki. Kupi tanio, wpakuje duzo ale wyjdzie na tym lepiej, pewnie. Jakby bylo inaczej, to bym mu nie doradzał. N20 to padło i nie warto tego kupowac, nawet za darmo bym nie wzial tego samochodu, bo nigdy nie wiesz czy cie w ogole dowiezie do celu.
@bruhh: ja tam dobrze wspominam, rozrząd i olej w skrzyni zrobione przy 93k i w sumie tyle z większych napraw przez 7 lat. Za tą kwotę ciężko o auto z lepszymi osiagami
@bruhh: 7 latek, ze 120k zrobiłem. Z minusów to paliło sporo bo 14 w miescie, no ale to nie diesel. 3x słabsza meganka przy wolniejszej jeździe paliła mi 10 więc biorąc to pod uwagę nie było źle. Jak na 2 litry to dobrze się zbierał, start z 4 łapek miał bardzo fajny jak na swoją moc. Tylko #!$%@? twardy bo miałem mpakietowe zawieszenie