Wpis z mikrobloga

@Nerlo_ajcats: gry nawet nie da się ukończyć w pełni jeśli ktoś nie gra 10 godzin dziennie a już oceny wystawiają, i co myślicie ze to ocena wydana na podstawie osobistych doświadczeń, czy jak dzieciory się naogladaly idola z yt i powtarzają za nim głupoty. Nie, pograli 10 godzin i już mówią jakby grali200 godzin xd
  • Odpowiedz
@Nerlo_ajcats: z PoE mam ten problem, że cechuje się tragicznym designem dzisiejszych MMO. Czyli twórcy leją na to, by graczowi przedstawić mechaniki w taki sposób by mógł się ich nauczyć, zrozumieć je i sie potem nimi bawić/eskperymentować. Bo przecież wiadomo, że po co stworzyć system wprowadzający gracza w zawiłości mechaniki gry, jak trafi się i tak ktoś kto zrobi poradnik na tubie xD To po co mamy projektować gry tak, by gracz mógł nimi się cieszyć od pierwszego momentu. Niech słucha 2h wykładu z theorycraftingu, a na koniec niech i tak się dowie, że nic nie umie, bo jeszcze tylko 250h gry przed nim i w końcu zacznie grać normalnie xD

Ale itemizacja per se jest zrobiona niesamowicie, zresztą to co widziałem na pokazie PoE2 zrobiło na mnie ogromne wrażenie, aczkolwiek widziałem tam mechaniki które były wycięte z D3.

Polecam w ogóle dokument o D3 długi ale bardzo dobry (bez żartu i trollowania obejrzyj sobie, bo zupełnie nie zdawałem sobie sprawy czym ta gra mogła się stać, a co dostaliśmy w
  • Odpowiedz