Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Która z tych opcji wydaje się najsensowniejsza?
24 lvl here, trochę późno rozmyślam o pójściu na studia (z informatyki), ale po szkole średniej musiałem iść od razu do gównopracy, bo niestety sytuacja rodzinna/prywatna tego wymagała i tak z roku na rok przekładałem tę decyzję, szczególnie, że nie do końca wtedy wiedziałem, w którym kierunku chcę się rozwijać.

Generalnie jestem raczej samoukiem, kodzę sobie w wolnym czasie, na Githubie staram się dokumentować swoje projekty, ale nie czuję, abym był jeszcze gotowy przez najbliższy rok do podjęcia pracy jako junior - stąd zastanawiam się co teraz począć ze sobą i swoim życiem.
Studia raczej traktowałbym jako poszerzenie horyzontów, poznanie ludzi o podobnych zajawkach i pewnie też dla papierka - dlatego celuję raczej w mniej prestiżowe uczelnie, aby nie zabierały aż tyle czasu, bo jednak wolę skupiać się głównie na nauce własnej + muszę na pewno pracować w międzyczasie, aby mieć hajs na utrzymanie

1. Studia dzienne + praca dorywcza w gównorobocie na część etatu, żeby się utrzymywać - od drugiego roku przejście na zaoczne + rozglądanie się za stażami w IT

2. Popracować w gównorobocie przez rok, odłożyć hajs na studia i zacząć za rok zaoczne + w międzyczasie próba załapania się do IT.

3. Olać w ogóle studia, pracować na razie w gównorobocie + cały czas cisnąć swoje projekty i szukać czegoś w IT

#informatyka #programowanie #studia #studbaza #pracait #programista15k



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

Która opcja wydaje się najsensowniejsza?

  • Opcja 1. 33.7% (34)
  • Opcja 2. 29.7% (30)
  • Opcja 3. 36.6% (37)

Oddanych głosów: 101

  • 15
  • Odpowiedz
nie czuję, abym był jeszcze gotowy przez najbliższy rok do podjęcia pracy jako junior