Wpis z mikrobloga

Jechałem wczoraj ok 400km przez Polskę, tylko kawałek eską, reszta zwykle drogi. Cały czas zgodnie z przepisami co chyba dla #!$%@? tirowców nie do pojęcia. Poza terenem zabudowanym było ok, ale kiedy była jakas wiocha albo ograniczenie prędkości oni #!$%@? dalej i podjeżdżali mi i innym pod sam zderzak czasami wręcz "na zapałkę". A najlepszy był śmieć z meganki o rejestracji cwl (to chyba skrót od cwel), była dosłownie ściana deszczu i wycieraczki nie ogarniały zbierać, jechałem 50km/h bo takie były warunki w miejscu gdzie było ograniczenie do 70 i ten cwel nie dość że #!$%@?ł się na zderzak, to jeszcze trąbił i długimi świecił. Abyście napili się z butelki własnych szczochów i aby granulat dla świń i tirowców podrożał. Zamówiłem już kamerkę na tył, może uda się chociaż jednego wyeliminować z drogi. #bekaztransa
  • 179
@cwlmod: Ludzie zazwyczaj unikają wypadów i stłuczek, patrzą co się dzieje, starają się szybko reagować. No chyba że jesteś cwelmode, świetny kierowca co jeździ szybko i bezpiecznie- ale jak mi auto na pustej drodze wyjedzie to reaguje w ostatniej chwili i #!$%@? w niego.
@cwlmod: Cwelmode jeszcze głupszy niż zwykle , wtedy po kolei każdy cie #!$%@?ł w komentarzach ale widzę że nie dotarło do pustego łba. Ty to nawet jak 50 na godzinę jedziesz to i tak za szybko dla ciebie na reakcje, jak ty 120 na godzinę niby jeździsz to pojęcia nie mam.
patrzą co się dzieje, starają się szybko reagować.


@alicja-kret: no ok, ale problem z agresja wzgledem zawalidrogi sie zazwyczaj pojawia w momencie, kiedy NIE MA NA CO REAGOWAC.

Jak masz widzialnosc 1km w kazda strone, nie ma ludzi, ani zwierzat, ani drzew, ani innych aut, ani niczego - bo wszystko widac, to ludzi krew zalewa kiedy ktos utrudnia jazde
@programista15cm: To go wyprzedz i jedz dalej - tyle że jak się jest świetnym kierowca na poziomie cwelmode to się głupie wyprzedzanie przeżywa cały dzień. Wy po prostu jesteście #!$%@? kierowcami i jedyne co umiecie to wcisnąć gaz, a każdy manewr to was przerasta. To ja już wolę dziadka w Tico.
@programista15cm: Po co ty piszesz do tego pajaca? xD

mi chodzilo o to, ze w e39 jest fabryczny blad designu sterownika ABS i potrzebny jest TU od majstra magika. Bez tego nie dziala kontrola trakcji.

no ale że co, z fabryki taki wyjeżdżał? Ja mówię o tym jak powoli działały te stare abs-y które nadawały jakąś kontrolę w poślizgu ale nie skracały drogi hamowania, bo do tego potrzebna jest duża częstotliwość
@cwlmod: no tak, z fabryki wyjezdzal wadliwy i sie przepalala w nim jakas blaszka i magicy to naprawiali wstawiajac blaszke z innego materialu.
Na takiej zasadzie jak F5R w renault (laguna krolowa lawet) wystarczylo jedna blaszke w koncowce listwy paliwowej wymienic i auto juz nie lapalo trybu awaryjnego i nie wymagalo lawety ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeden dziad w polsce to robil, ale umarl i tyle
@programista15cm: Fakt że e39 było technologicznie o pół generacji do przodu od e36. Swoją drogą, śmieje się z abs w e36 a to był supernowoczesny samochód jak wychodził. To był popis technologiczny :D
@cwlmod: no nie wiem. To nadal 3er. W sensie 3er z zalozenia mialo byc sportowe. Im bardzeij strone 7er tym wieksze bezpieczesntwo. I to raczej 7er jest modelem w ktorym sie BMW popisuje technologia, bezpieczenstwem i tego typu systemami.
3er to bardziej zawieszenie, osiagi
@kikiton przestań mnie wyzywać po pierwsze. Po drugie napisałeś, że poczujesz się bezpieczniej co sugeruje, że teraz bezpiecznie się nie czujesz. Więc zastanów się dwa razy następnym razem, zamiast wyzywać w internecie.