Aktywne Wpisy
kinkykylie +416
Od razu człowiek czuje się bezpieczniejszy, widząc takie łapanki na kierowców, którzy przy pustej drodze nie zatrzymali się do zera, tylko zwalniali do 5 km/h na znaku stop. Przeklęci kryminaliści ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#policja #polskiedrogi #polska #bekazpodludzi
#policja #polskiedrogi #polska #bekazpodludzi
WielkiNos +70
Juleczki z twittera twierdzą, że oświadczyny ze strony mężczyzny to uprzedmiatawianie kobiet.
#bekaztwitterowychjulek #zwiazki #zareczyny #pieklomezczyzn #logikaniebieskichpaskow
#bekaztwitterowychjulek #zwiazki #zareczyny #pieklomezczyzn #logikaniebieskichpaskow
Pod uwagę biorę jeszcze TDM 900, V-Strom 650 [nowy, bo tylko ta ostatnia generacja w ogóle mi się podoba], Bandit 1250S, CBF 1000, Triuph Tiger 1050 Sport - jestem chory, ten ostatni zdobył moje serce głównie wyglądem, rozum mówi CBF 1000.
To nie jest palący temat, ale chyba jak każdy, kto jara się jazdą na moto, lubię o motocyklach czytać i porównywać. Chcę mieć jakąś bazę na przyszłość zbudowaną, a przyznam szczerze, że jeśli nie CBF 1000, lub 1050 to strasznie mnie jara 955i.
Luźna gadka, chętnie poznam szczególnie te najgorsze wady, bez cukierkowania, bez upiększania, najgorszy syf o którym żaden właściciel zajarany zakupem nie napisze.
Nie jestem na etapie zakupu. Nie pali mi się. Interesuje mnie głównie opinia osób, które mają te motocykle i walą prosto z mostu o wadach.
#motocykle #honda #yamaha #triumph #suzuki #suzukibandit #suzukigsf #svlepszeodkobiety #triumphtiger #motomirko
Bo tzw. pierwsze wrażenie z pozycji na nowym moto jest zawsze fałszywe.
Gx
@Zielony34: Tylko musisz wziąć pod uwagę, że 650 w zestawie z plecakiem i jakimiś kuframi to zaprzeczenie definicji dynamiki. Powiedzmy, że poza komfortem, to jakoś dupy nie będzie urywać w stosunku do XJ.
@Zielony34: No Tigera1050 bym omijał, sam miałem na niego chęć, ale znam dwa przypadki, obydwa miały przygodę ze zmielonym drugim biegiem, jeden
@Glenroy: Myślę, że decydując się na V-Stroma 650, osoby kupują to świadomie i nikt o przesadnej dynamice nie myśli. To nie rodzaj motocykla do dynamicznej jazdy, oraz biorę pod uwagę tylko jako nowy\2-3 letni.
Co do Tigera, to ciekawe, ciekawe... Yamaha podobno też najtrwalszych skrzyń nie robi, tylko do Yamahy lepsza dostępność części.
@Zielony34: To dotyczyło raptem 2-3 modeli w rocznikach sprzed 2000 roku, głównie R6 i FZS, problem występował z drugim biegiem, nie wytrzymywały kły, później poprawiono ten problem, ale też problem dotyczył motocykli, które nie miały łatwego życia, jak ktoś lubił sobie regularnie strzelać ze sprzęgła, latać na gumie, jarać laczka, to i skrzynie leciały. Miałem FZS-a i sprzedałem go z przebiegiem w okolicach 100kkm,
Faktem pozostaje, że do Yamahy większa dostępność części w bardziej przystępnych kwotach.
@Glenroy: Próbują od pewnego czasu, ale chyba jest już za późno. Pewnie skończy się na CBF 1000, lub Bandicie 1250FA, ale to na pewno jeszcze nie przyszły sezon.
@Glenroy: Czytałem gdzieś, że to tylko na papierze i realnie mają okolice 115. Temat do rozważenia, dzięki.