Wpis z mikrobloga

Elo motoryzacyjne świry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zbliżam się do momentu w którym muszę kupić auto na wyjazdy międzynarodowe. Mam 2 auta na oku ale nie mam żadnego doświadczenia z nimi. Także moi znajomi nie są w stanie wypowiedzieć się na temat tych aut. Które z tych aut byście wybrali i dlaczego?

#skoda #superb 3, 2.0 TS! 280HP w wersji Sportline. Bardzo fajne, ładne i pakowne auto, bardzo dużo miejsca zarówno w kabinie jak i w bagażniku który jest dla mnie równie istotny. Serwis i dostępność części na dobrym poziomie. Z tego co wiem to zaleca się wizytę u tunera aby pozbyć się ekologii ze skrzyni biegów. Mocy nie zabraknie, pytanie jak z niezawodnością? Powinienem brać pod uwagę diesla 2.0TDI?

#mercedes #cls #w218 350cdi po lifcie. Troszkę starsze auto ale wciąż wygląda świeżo. Nie jest jeszcze zepsuty systemem AdBlue a sama jednostka uchodzi za w miarę bezawaryjną tak samo jak skrzynia 7gTronic, Dużo mocy i momentu obrotowego i mniejsze spalanie w porównaniu do Skody, miejsca w środku również mniej :) Nie jest tak nowoczesne jak Skoda, koszty utrzymania też są pewnie większe. Ciężko znaleźć auto w inny kolorze niż biały/czarny/ szary :(

Myślałem też o #vw #arteon lecz dotykowe przyciski na kierownicy dyskwalifikują to auto.

Jeśli macie inny propozycję to słucham państwa ( ͡ ͜ʖ ͡)
#zakupsamochodu
#kiciochpyta
#motoryzacja
bonifacy_pankracy - Elo motoryzacyjne świry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zbliżam się do momentu w któr...

źródło: skoda-superb-sportline-18

Pobierz
  • 16
2.0 TS! 280HP


@bonifacy_pankracy: Producent zaleca tam lać PB98. Ludzie ogólnie chwalą ten silnik, tylko trzeba pilnować interwałów wymiany oleju. Czasem przewody paliwowe rezonują i nikt nie wie dlaczego. Seria trochę nudna, dsg na fabrycznym sofcie trochę zamula osiągi, hamulce za słabe.
Diesel lubi żreć olej.

350cdi po lifcie


Uszczelnienie silnika bywa nietrwałe, przez co auto lubi znaczyć teren.