Wpis z mikrobloga

@PiotrFr:

Są jeszcze? Też w tym roku mieli zabrać.

W S/X nadal są i zabiorą je dopiero aż rozwiązanie oparte o kamery będzie zadowalające. To auta luksusowe i nie potraktują tak tych klientów.

Właśnie średnio to intuicyjne

Intuicyjne to one są, bo pokazują więcej niż ultradźwiękowe, tylko niedokładnie :) podobnie z teleportujacymi się samochodami na wizualizacji, czasem też się obracają sąsiadujące samochody i widać je pod złym kątem, a czasem pojawia
@gysnde:

Intuicyjne to one są, bo pokazują więcej niż ultradźwiękowe, tylko niedokładnie

No nie wiem, wolałbym projekcję normalnego otoczenia a nie te dziwne wyginające się linie. Wiadomo że można się przyzwyczaić.
Zoe do miasta spoko. Problem tylko z tą eksploatacją, bo chce jedno auto do jazdy na codzień i wyjazdów wakacyjnych. Problem w tym, że mamy 2 dzieci i dużego psa. Jak coś jest dobre do jednego, to nie nadaje się
@PiotrFr:

Teoretycznie, to też jest projekcja normalnego otoczenia, ale zamiast czujników ultradźwiękowych na zderzakach, itp, które wykrywają dobrze przeszkody, ale tylko z bliska, masz projekcję z kamer z wysokich pozycji, które widza dalej i szerzej. Te linie powinny przestać się zakrzywiać i być proste. Tesla najbardziej popycha rozwój A.I. pod katem FSD: https://www.youtube.com/live/j0z4FweCy4M?feature=share&t=2924 , co jest dużo trudniejszym problemem. Zrezygnowali już z radarów, lidarów i innego oporządzenia na rzecz prostych kamer
@gonzo91 ale to Tesla vision nie działa dokładnie i np pokazuje żebyś się zatrzymał a masz jeszcze pół metra albo odwrotnie. Np rurki od znaków drogowych nie wykrywa a dość często można się z nimi spotkać parkując.

@PiotrFr powiedz żonie że dopracują vision za 2 tygodnie.( ͡° ʖ̯ ͡°) Wczoraj jechałem nocą i światła automatyczne już działają naprawdę dobrze, wycieraczki też dość spoko, trzeba tylko dbać żeby szyba
@zibizz1:

powiedz żonie że dopracują vision za 2 tygodnie.

Tzn to bardziej ja się martwię niż ona ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Żeby nie musiała później stawać kilometr od szkoły xD
@PiotrFr moja to samo. Jak wie że gdzieś jest ciasny parking albo brak miejsc to unika jazdy w takie miejsca albo ja muszę z nią jechać. Większy problem z Y jest rozmiar bo to duże auto. dodatkowo drzwi z tyłu są bardzo grube więc parkowanie prostopadle + dzieci na parkingu z wąskimi miejscami nie jest przyjemne.
@zibizz1: podejrzewam, że nie będzie gorzej niż ze Smartem/Twingo gdzie trzeba otworzyć drzwi o 90 stopni żeby w ogóle próbować wsiąść xD
Problem ze musi codziennie w takie miejsca jeździć. A później dzieciaki mi mówią, ile spaceru dzisiaj miały albo pytały, dlaczego nie otwieram drzwi przy parkowaniu jak mama ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Antibambino brakło w tym zdaniu "elektrycznym".

I rzeczywiście jak ktoś chce dużo podróżować po Europie to Tesla jest najwygodniejsza, bo podjeżdżasz wtykasz przewód i się ładuje. A w innych autach walczysz z ładowarkami.
@PiotrFr: Kilka dyskusji o elektrykach toczonych w ciągu ostatniego pół roku wskazuje że ten elektryk żony to bajki, innym razem twierdziłeś że masz Teslę Y co też jak się okazuje nie jest prawdą.
Powyższe wskazuje że i inne opowiastki mogą mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością, a jak daleko te fantazje sięgają to tylko mogę podejrzewać.
W każdym razie jesteś naprawdę ciekawą i nietuzinkową postacią, jednak z całkowicie odmiennych powodów niż to
@przemyslaw-priemek:

Kilka dyskusji o elektrykach

Nie, po prostu jesteś anty EV i odrzucajac wszystkie fakty uważasz że wygrałeś xD

innym razem twierdziłeś że masz Teslę Y

Nigdy tak nie twierdziłem, nie zmyślaj.

elektryk żony to bajki

Tak, bo auto za kilka tysięcy euro to jakiś kosmos i trzeba bajki opowiadać xD