Wpis z mikrobloga

Chcialem tylko przypomniec dla osob ktore rozwazaja nielimitowany #internet od #tmobile ze jedyne co on ma nielimitowane to poziom zenady z jakosci uslug. Pingi po kilkanascie sekund to norma i taki stan potrafi sie utrzymywac po kilka godzin w srodku dnia, powodzenia na pracy zdalnej.

Lepszy #plus #orange i #play bo ich tez mialem ale podkusila mnie zmiana z ktorej sie nie mam jak teraz wycofac. Jeszcze 22mc do konca umowy.

Jako obrazek PING do wp.pl
pedros - Chcialem tylko przypomniec dla osob ktore rozwazaja nielimitowany #internet ...

źródło: Screenshot from 2023-06-27 22-52-17

Pobierz
  • 40
@pedros: nie wiem o jako internet chodzi. Jeżeli taki w domu po kablu i WiFi, to nigdy bym nie wziął nic typu orange, play , tmobile itd. Wszystko to jakiś szajs. Lokalny net od dostawcy z miasta jest najlepszy.
  • 0
Lokalny net od dostawcy z miasta jest najlepszy


@Monsanto93: jasne, gorzej jak mieszkasz na wsi i zostaje tylko LTE. I o ile inne sieci wzglednie przewidywalnie dzialaja tak #tmobile to gowno jakiego jeszcze nie mialem okazji doswiadczyc w zyciu. Dlatego tak tylko przypominam. Miesieczny okres probny dzialalo oczywiscie ok teraz zostal mi abonament za #!$%@? internet
@pedros: u mnie podłączyli teraz tmobile światłowód i coś jeszcze, ale podziękowałem jak poczytałem opinie. Nie wiem czy w mieście to dobrze działa, ale zrezygnowałem i zostałem przy lokalsie
Jeszcze 22mc do konca umowy.


@pedros: To ciekawe czemu podczas testów dobrze działało. Może przekraczasz sporo "nielimitowany" limit. Ja na internet stacjonarny z Vectrą nigdy nie brałem umowy dłuższej niż na 12 miesięcy, w razie jakby coś się zepsuło.
  • 0
@pibuntek: mam maszt mocno nad dachem i do niego antena zewnetrzna, technicznie lepiej sie nie da tego podlaczyc, nie przeszkadzaja inne budynki itp, mam antene wycelowana prosto w nadajnik tmobile, 5/5 kresek zasiegu wg modemu, ta czesc jest ok. Po prostu tak to dziala i wg obslugi klienta tak wlasnie ma dzialac wiec nie polecam po prostu bo leca w #!$%@?
  • 0
To ciekawe czemu podczas testów dobrze działało


@Patryk4: i wlasnie to mnie wpienia najbardziej bo to jawne z mojego punktu widzenia robienia klienta w #!$%@?. Gdyby to w tym okresie testowym dzialalo tak jak teraz to nigdy w zyciu bym sie nie zdecydowal na to badziewie.

Nie wiem czy przekraczam jakies limity ale jak juz jest jakis ukryty lejek to fajnie byloby wiedziec aby jakos to sobie poukladac w miesiacu. Niestety
  • 0
Może przekraczasz sporo "nielimitowany" limit.


@Patryk4: a i jesli faktycznie tam jest jakis ukryty limit to temat do #uokik sie nadaje ale poczekam i pozbieram jeszcze troche statsow jak to realnie dziala i jak odpowiadaja na reklamacje ktore regularnie im zglaszam.
  • 0
@krzywy_kanister: oczywiscie ze nie gwarantuje ale ja nie oczekuje jakosci internetu po kablu, spojrz na pingi, to nie jest jakosc uslugi ktora pozwala na normalne korzystanie z internetu. Dla mnie pingi pomiedzy 50-150ms w zupelnosci wystarcza, jakies minimum stabilne 5Mbps tez, czy taki poziom oczekiwan uwazasz za wygorowany?
  • 0
tak, bo w #tmobile mają specjalny tajny dział zajmujący się zwiększaniem pingów klientom po okresie testowym


@Willy666: nie, ale profilowanie klientow jest na porzadku dziennym w zasadzie u kazdego operatora pod roznym katem. Nawet nie chodzi o to, ze ktos mi zrobil na zlosc, po prostu sprzedaja dostep kazdemu a potem na podstawie ruchu grupuja i w ten sposob zarzadzaja ruchem w ramach utrzymania sieci
@pedros: zastanow sie jak dziala lte i wczytaj sie w regulaminy umow, promocji, swiadczenia uslugi. po lte to mozesz stracic zasieg w miejscu zamieszkania czy pracy i to nei jest powod do zerwania umowy. Po prostu napaliles sie na obietnice marketingowe a pasmo bezprzewodowe nie jest z gumy i zawsze bedzie mialo swoje wady, podobnie przy wifi i twoje narzekanie oraz ingorowanie praw fizyki nie sprawi, ze zacznie dzialac.
https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pytania-i-odpowiedzi/umowy-rachunki-platnosci/czy-abonent-moze-bez-konsekwencji-wypowiedziec-umowe-jezeli-w-miejscu-jego-zamieszkaniapracy-nie-ma-zasiegu,16.html
  • 0
@krzywy_kanister: wiem jak dziala LTE, mialem wczesniej orange i wczesniej play, po prostu miejsce w ktory mieszkam oferuje tylko taka infrastrukture i koniec. Gdyby to byl powod do zerwania umowy to juz bym to zrobil, po prostu wkurzony jestem, ze tak to zaczelo dzialac dopiero teraz i zostalem z #!$%@? umowa na 22mc z usluga ktora nie daje jakiegokolwiek minimum dzialania aby dalo sie wejsc na strone i nie czekac jak
@pedros Jeśli chcesz mieć dobre LTE musisz zainwestować w router. Osobiście polecam Huawei B818, na sieci Orange wyciągałem spokojnie 100+ Mbps downloadu do czasu aż podłączyli u nas światłowód. Chociaż teraz może już być lepiej zainwestować w jakiś router 5G skoro w grudniu ma być udostępnione pasmo.
@pedros: Lejek jest ukryty w Regulaminie Świadczenia usług Telekomunikacyjnych, który obowiązuje do wszystkich ofert. O tym konsultant przy zakupie raczej nie powie. Zgodnie z tym dają sobie prawo do wiecznego lejka i nic im nie zrobisz, oprócz rozwiązania umowy.

zapobiec grożącym przeciążeniom sieci lub złagodzić

skutki wyjątkowego lub tymczasowego przeciążenia sieci

(w takim przypadku równoważne rodzaje transferu danych

są traktowane równo).

Środki, o których mowa w pkt 9.2 i pkt 9.3