Wpis z mikrobloga

  • 0
@Kakoq @niegwynebleid: no właśnie, oznakowanie poziome, pojazd nr 2 przy zmianie pasa powinien ustąpić pierwszeństwa, ale z drugiej strony nr 1 powinien ustąpić przy wjeździe pojazdowi który znajduje się na rondzie, w praktyce mając duży ruch wiemy jak to wygląda, stąd moje wątpliwości.
  • Odpowiedz
@hax33l: to jest ta sama sytuacja co z pasem rozbiegowym. Niektórzy (szczególnie przygłupy w tirach, którym skończyły się seriale i zaczęli próbować myśleć i okazało się to za trudne) sądzą, że przez to że przed rozbiegowym masz "ustąp" to oni sobie mogą wjeżdżać bo są na głównej.
niegwynebleid - @hax33l: to jest ta sama sytuacja co z pasem rozbiegowym. Niektórzy (...

źródło: 000H01E4M9EA62RN-C122-F4

Pobierz
  • Odpowiedz
@hax33l: IMO jest tak, jak mówi @Kakoq. Tzn. wszystko zależy od tego, w którym miejscu do zdarzenia doszło. Jeżeli bliżej zjazdu, winny byłby #2, ponieważ obszar wyłączony zmuszał go do zmiany pasa przed zjazdem (a pas prawy był w tym miejscu zajęty przez #1, któremu #2 powinien ustąpić). Jeżeli natomiast do zdarzenia doszło bliżej wjazdu, to #2 miał bezwzględne pierwszeństwo, niezależnie od tego, na którym pasie obwiedni ronda
  • Odpowiedz
sądzą, że przez to że przed rozbiegowym masz "ustąp" to oni sobie mogą wjeżdżać bo są na głównej


@niegwynebleid: Słusznie: A-7/P-13 odnosi się do skrzyżowania (czyli jedynie złączenia tych dróg - można przyjąć, choć nie jest to ścisłe - że skrzyżowanie kończy się wraz z linią ciągłą, a na pewno nie później). Dalej oba pasy są już "równorzędne", bo są częścią jednej drogi. A żeby było śmieszniej (o czym mało kto
  • Odpowiedz