Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Od jakiegos czasu pieniadze strasznie mnie przytlaczaja, a raczej ich brak. Mam obecnie 19 lat i pracuje w gownorobocie, ale szukam czegos w Niemczech i juz prawie jest to dogadane. Od pazdziernika ide prawdopodobnie na studia.
Wracajac mam w ostatnim czasie dosc czeste wahania nastroju raz sie czuje dobrze raz zle i glownie jest to kwestia pieniedzy mojego mlodego wieku, tego ze nie wiem co chce robic w zyciu. Moze to zabrzmi bardzo komicznie, ale jak widze ktorys raz z kolei w internecie jak ktos sie chwali ile to ma pieniedzy, sprzedaje jakies kursy, mowi ze to takie proste to zaczynam myslec ze cos jest ze mna nie tak, ze jestem nieudacznikiem zyciowym i chyba poniekad tak jest jestem laikiem praktycznie we wszystkim. W malu rzeczach sie orientuje, moj jedyny tzw. ''konik'' to pilka nozna i muzyka czyli dwie rzeczy ktore nie daja zadnego przychodu i na dobra sprawe sa zbedne. Albo jak widze uz jakichs randomowych ludzi, ktorym wyszlo w zyciu bo sie jakos wyrozniali, mieli pomysl, byli w czyms dobrzy. Mnie takie cos zamiast motywowac, ze no przeciez tez mam szanse jestem mlody musze ciezko pracowac to tylko bardziej sie doluje, bo przeciez ja nie mam o niczym pojecia. Nie mam zadnej swojej dziedziny w ktorej bylbym dobry. Rok temu to bylo kompletnie co innego, skonczylem liceum nie myslalem az tak bardzo o tym wszystko bylo dla mnie takie nowe cel to byly studia i tyle, a teraz to juz sam nie wiem. Chcialbym zarabiac duzo pieniedzy, ale nie ma na to dobrego sposobu. Chcialbym tez przestac sie tym zamartwiac i myslec o tym jakos pozytywnie ze przeciez jestem jeszcze gowniarzem cale zycie przede mna, moze mi wyjdzie.
#smutek #gorzkiezale #pieniadze #zalesie #przegryw



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 8